Gå til innhold

Bivirkninger etter angrepille...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Kortversjon: Nettopp begynt å date etter 3,5 år som singel, hadde sex, kondomen sprakk, endte med at jeg tok angrepille.

 

Nå har jeg hatt mensmurringer og vært kvalm hver eneste dag siden jeg tok pillen. Det føles hele tiden som om mensen kommer, men den kommer ikke. Får innimellom skikkelige tak i korsryggen også. Vondt.

 

Er dette vanlig? Det har vart i en uke nå. Har det ikke noe bra, er så lei av vondtene. Humøret er elendig, jeg er trøtt og uvel hele tida, og jeg får mark av de konstante murringene.

 

Noen som har opplevd tilsvarende?

Det sto på pakningsvedlegget at mensen kunne komme tidligere eller seinere, jeg håper bare den kommer Nå, så det slutter å murre så fælt.

 

Takknemlig for svar fra alle som har prøvd angrepillen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

...ok, tydeligvis verdens dummeste tråd, siden "0 svar, 0 visninger" er det eneste som dukker opp hver gang jeg titter innom for å se.

 

Sorry.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det er da vitterlig 45 visninger så gi deg med den surmulinga. Disse forumene er ikke helt på greip etter den hersens "makeovern" til DiB og BiM...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk mensmurringer når jeg tok den, og blei skikkelig svimmel. Fikk mensen ei uke for tidlig. Langt bedre enn alterativet med å ikke ta den da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk mensmurringer når jeg tok den, og blei skikkelig svimmel. Fikk mensen ei uke for tidlig. Langt bedre enn alterativet med å ikke ta den da ;)

 

Og hadde i tillegg den verste PMS ever!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...