Gå til innhold

Hjelp! Uerfaren charterturist. Er 50-60000 vanlig pris for to uker


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I fellesferien og med så mange personer, så blir det nok fort såpass. Dit vi lurer på å dra blir det 43000 og vi er to færre enn dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eh... hvor skal dere hen i verden da? Hva med å vente til rett etter fellesferien eller i høstferien? Blir mye rimeligere.

 

Jeg fant f.eks. en tur til kanariøyene til 9tusen eller noe for 2voksne og 3 barn. Bare ei uke vel og merke. I slutten av august.

 

eller kanskje det var 13? jaja.. dyrt var det nå hvertfall ikke.

 

Hvor vil dere dra da?

Endret av MamaLadyBug
Lenke til kommentar
Del på andre sider

eh... hvor skal dere hen i verden da? Hva med å vente til rett etter fellesferien eller i høstferien? Blir mye rimeligere.

 

Jeg fant f.eks. en tur til kanariøyene til 9tusen eller noe for 2voksne og 3 barn. Bare ei uke vel og merke. I slutten av august.

 

Jeg er ikke HI, men vi har skolebarn og da er en tur utenom skoleferien uaktuelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er vanlig hvis dere skal ha ok standard midt i fellesferien.

Klart det er billigere utenom ferien, nettopp fordi de aller fleste ikke kan dra da, og etterspørselen er mye lavere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eh... hvor skal dere hen i verden da? Hva med å vente til rett etter fellesferien eller i høstferien? Blir mye rimeligere.

 

Jeg fant f.eks. en tur til kanariøyene til 9tusen eller noe for 2voksne og 3 barn. Bare ei uke vel og merke. I slutten av august.

 

Jeg er ikke HI, men vi har skolebarn og da er en tur utenom skoleferien uaktuelt.

 

Jeg har ikke skolebarn så det tenke jeg rett og slett ikke på ;) det er ganske så dyrt å reise i høysesongen gitt så den summen er nok ganske vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi reiste til Kroatia midt i fellesferien for to år siden. Det ble ca 70 000 kr for ti personer, så jeg syns deres pris var ganske horribel. Men så kommer det vel an på standarden man vil ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk om det er noen steder med ekstrasenger for barna, da kommer man litt rimeligere ut. Vet ikke hvor du skal reise fra, om du evt. Kan reise fra Sverige. Det har vi gjort mange ganger og har spart flere tusen på det. Den prisen var ganske rå syntes jeg. Vi er to voksne og tre barn, og har vel ikke betalt mer enn 40000 noen gan. Også med all inclusive. I fellesferien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...