Gå til innhold

Noen som har Brio happy duo?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Veeeeldig fornøyd med bag delen, men ikke sportsdelen.. Tyngdepunktet føltes feil, og jeg følte meg redd for at den skulle tippe bakover. Det har den aldri gjort da, men ekkel følelse.

Utenom dette likte/liker jeg den veldig godt. Enkel å slå sammen, enkelt å få av/på overstellet, gode hjul og hjulstopper, lett i vekt og fantastisk å trille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også veldig fornøyd! Supergod å trille, lett, stabil, ja allt jeg ser etter i en vogn. Jeg synes sportsdelen er bra jeg da, men jeg har ett minus, og det er selene i ryggen. synes de er så korte. Mini er 11 mnd, og selene nesten for små :S Kan være det er en fiks måte å ordne dette på da :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fornøyd med den.Både bagdel og sittedel.

Bagdelen er lang, jenta mi brukte den lenge!

Sittedelen er god og lun, hun har sovet i den helt til nå (2 år og 4 mnd) og nå er hun ferdig med å sove.

Selene er som sagt litt korte, dette har vi ikke merket noe til når hunsitter, men når hun ligger.

Vi har løst det ved å løsne dem på sidene, og slik fått trepunktssele i stedet for fempunktssele. Funker bra!

lett å slå sammen og stabil. Har ALDRI merket noe rart med tyngdepunket, den er helt stø...

Tenker at det kanskje er noe feil på vogna til hun som følte det?

Jeg hadde sånne eva-hjul på min (punkteringsfrie) og det eneste "dumme" med vogna var at det kladda sykt mye på hjula når det var mildt ute og mye snø.

Forresten så kjøpte jeg teutonia solakjerm og festet på, den passa perfekt.

Kjempefin til soving ute, da blir det mørkt uten at det blit tett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SÅ godt Å lese :) tenke jeg skulle sjekket det opp før jeg bestillte da men :P

Jeg bestilte med lufthjul. Og sort vogn. Gleder meg til Å pynte med blÅtteppe og andre søte gjenstander. Det er barn nr 3. Skal kose meg max.

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi er fornøyd med vogna og skal bruke den på nestemann også. Vi tok ut selene i sportsdelen, syntes ikke de var noe gode, kjøpte heller slike man fester nede på hver side og sele som "går rundt" ungen. Dårlig forklart, men gjør slik at ungen har mer frihet til å røre seg, sitter ikke "fast" i ryggen på sportsdelen. Fungerte fint for gutten vår siden han ofte la seg på siden når han sov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt den i 4 år, og er KJEMPEfornøyd. Den er brukt til to barn, og like god. :) Både storfornøyd med bagdelen og sportsdelen, og 4åringen passer fremdeles i sportsdelen. God plass til vinterpose og til masse matvarer under. :) Hvis hjulene punger kan man skifte slange selv, og jeg synes den er veldig god å trille og gode fjærer i den. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...