maeve er tobarnsmamma<3 Skrevet 20. februar 2012 #1 Skrevet 20. februar 2012 Er på utkikk etter nytt bæretøy som vi kan begynne å bruke til minstemann. Det er jo så utrolig masse å velge mellom, men har siktet meg litt inn på Manduca, uten at jeg egentlig vet så veldig mye om den. Så, erfaringer anyone?
♥ Løvemamma ♥ Skrevet 20. februar 2012 #3 Skrevet 20. februar 2012 Er strålende fornøyd med min Manduca. Hender jeg bærer mini i den ennå og h*n blir straks 2 år.
Trøndermoraღ05ღ10ღ11ღ13ღ14 Skrevet 20. februar 2012 #4 Skrevet 20. februar 2012 Strålende fornøyd, anbefales :-)
AO3 Skrevet 20. februar 2012 #5 Skrevet 20. februar 2012 Jeg liker Manducaen vår kjempegodt. Særlig etter at jeg fant ut at det var lurt å krysse stroppene ved magebæring! Men nå har jeg oppdaget Go'Klompen, og den liker jeg enda bedre enn Manduca. Ikke minst kommer den i flere størrelser. Finnes som klips-versjon også (det er den jeg snakker om, ikke MT-versjonen). Goklompen.com Men Manduca er en veldig god og populær sele.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå