Gå til innhold

Dere som har støv på hjernen, ser dere ned på...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest I See You, Shakin That Ass....

Nei, jeg misunner dere!!!!!!!! Skulle ønske jeg klarte å la ting flyte. Går helt fint å komme hjem til andres rot ( Da ikke 2 cm støv på badet), men kommer jeg hjem til mitt eget, så tar panikken meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg gjør ikke det :) bare liker å ha alt perfekt hjemme , ellers kan jeg ikke sette meg ned å slappe av..men føler meg faktisk mer avslappet på besøk hos folk som ikke er såå nøye. Føler meg hjemme der, da ikke alt er stivpynta og alle bare kan slappe av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja litt.

F eks ser jeg i mange blogger at disse damene tar sexy bilder av seg selv i alskens antrekk - men i bakgrunnen kan man se at det flyter av klær, oppvask etc.

 

Urk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer litt an på. Er det rotete, er det greit, men skittent synes jeg er litt ekkelt. Særlig bad - og kjøkkenskitt!

 

Vet ikke om jeg har støv på hjernen akkurat, men liker å holde det rent og ryddig - så sant det går med tre barn og rotete mann...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, ser ikke ned på de med et normalt rotete hus.

 

 

De jeg ser ned på, har et utrolig skittent hus som ikke blir slik på et par dager. Skjønner ikke at noen vil bo i et hus med matrester på gulv, støv overalt og rot overalt, hvertfall ikke når de har små barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke støv på hjernen, men jeg må innrømme at jeg ser litt ned på de som skal ha det rent og pent hos seg 24h...

 

Det er sikkert fordi jeg hadde ei venninne som skal ha alt perfekt hele tiden, og hvis noen våger å gå i veien for henne så er det stakkars personen. Hun hadde litt "sånn støv på hjernen" type og tror at hun er guds barn til menneskene....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbroken

Har ikke støv på hjernen, men jeg må innrømme at jeg ser litt ned på de som skal ha det rent og pent hos seg 24h...

 

Det er sikkert fordi jeg hadde ei venninne som skal ha alt perfekt hele tiden, og hvis noen våger å gå i veien for henne så er det stakkars personen. Hun hadde litt "sånn støv på hjernen" type og tror at hun er guds barn til menneskene....

 

Her tror jeg det må ha gått litt i surr for deg i det siste avsnittet?

 

"Så stakkars personen"? "Guds barn til menneskene"? "Hadde støv på hjernen type"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke støv på hjernen, men jeg må innrømme at jeg ser litt ned på de som skal ha det rent og pent hos seg 24h...

 

Det er sikkert fordi jeg hadde ei venninne som skal ha alt perfekt hele tiden, og hvis noen våger å gå i veien for henne så er det stakkars personen. Hun hadde litt "sånn støv på hjernen" type og tror at hun er guds barn til menneskene....

 

Her tror jeg det må ha gått litt i surr for deg i det siste avsnittet?

 

"Så stakkars personen"? "Guds barn til menneskene"? "Hadde støv på hjernen type"?

Nei da, hun er en sånn type. Hvis det er noe som ikke går hennes vei så står "verden på hode". Hun er litt sånn prippen person og jeg tror hun lever i den "perfekte verden" og hun har til og med sagt det selv at hun er "gudsgave til menneskene". At hun er her fordi hun skal hjelpe mennesker på jorden.... helt sprøtt, men har heldigvis ikke noe kontakt med henne i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

liker å ha det normalt ryddig hjemme.men ja, kommer jeg til venner deg det svømmer av rot, blir jeg irritert.

går an å legge sammen klær når de er tørre,ikke vente t det blir en svær haug med klær.

tar ikke lang tis å sette koppene i oppvaskmaskina. vaske kjøkkenbord osv .... greit vi har det travelt,men så forbanna travelt har vi det ikke.

jeg er hjemme med 2 små og er gravid, jeg klarer det fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

liker å ha det normalt ryddig hjemme.men ja, kommer jeg til venner deg det svømmer av rot, blir jeg irritert.

går an å legge sammen klær når de er tørre,ikke vente t det blir en svær haug med klær.

tar ikke lang tis å sette koppene i oppvaskmaskina. vaske kjøkkenbord osv .... greit vi har det travelt,men så forbanna travelt har vi det ikke.

jeg er hjemme med 2 små og er gravid, jeg klarer det fint.

Da har du for lite problemer her i livet...bli irritert på venners klesvask..hi hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

liker å ha det normalt ryddig hjemme.men ja, kommer jeg til venner deg det svømmer av rot, blir jeg irritert.

går an å legge sammen klær når de er tørre,ikke vente t det blir en svær haug med klær.

tar ikke lang tis å sette koppene i oppvaskmaskina. vaske kjøkkenbord osv .... greit vi har det travelt,men så forbanna travelt har vi det ikke.

jeg er hjemme med 2 små og er gravid, jeg klarer det fint.

Da er ikke du velkommen hos meg. For her flyter det av leker og jeg har ikke hjemmeforsikring for gjester heller....
Lenke til kommentar
Del på andre sider

liker å ha det normalt ryddig hjemme.men ja, kommer jeg til venner deg det svømmer av rot, blir jeg irritert.

går an å legge sammen klær når de er tørre,ikke vente t det blir en svær haug med klær.

tar ikke lang tis å sette koppene i oppvaskmaskina. vaske kjøkkenbord osv .... greit vi har det travelt,men så forbanna travelt har vi det ikke.

jeg er hjemme med 2 små og er gravid, jeg klarer det fint.

Da er ikke du velkommen hos meg. For her flyter det av leker og jeg har ikke hjemmeforsikring for gjester heller....

PS. Det er ikke snakk om å ha tid, men hvor sliten man er når man kommer hjem fra jobben. Selvfølgelig har de fleste tid til å vaske kjøkkenbenken, brette klær, vaske gulvet, tørke støv osv, men når man står opp tidlig og er hjemme sent så blir det noe annet. Man stresser til jobb og man stresser til barnehage for å hente poden før det stenger. Det er mas 24 h, og det er ikke bare snakk om hjemmesituasjon, men jobb også. Ja, da er det mangel på energi. Jeg husket da jeg var hjemme også da jeg var gravid. Da fikk jeg tid til husarbeid, tid til barna, tid til å lage ordentlig middag osv. Hadde masse overskudd, men det er ikke lett å hente det ekstra overskudd hvis man har brukt opp alt av det man har....
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lykkeliggift_

liker å ha det normalt ryddig hjemme.men ja, kommer jeg til venner deg det svømmer av rot, blir jeg irritert.

går an å legge sammen klær når de er tørre,ikke vente t det blir en svær haug med klær.

tar ikke lang tis å sette koppene i oppvaskmaskina. vaske kjøkkenbord osv .... greit vi har det travelt,men så forbanna travelt har vi det ikke.

jeg er hjemme med 2 små og er gravid, jeg klarer det fint.

Da er ikke du velkommen hos meg. For her flyter det av leker og jeg har ikke hjemmeforsikring for gjester heller....

 

Samme her. Jeg rydder ETTER at ungene er lagt. å rydde hus mens de er våkne er som å måke i snøstorm, like mye vits i. Tar selvfølgelig noe fortløpende, men har ingen storvask mens de er våkne. Her er det forresten vanlig å komme på uanmeldt besøk, så folk er vant til at man ikke tar storrengjøring før gjestene kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det flyter litt rot er helt greit, men ikke at det er skittent!

 

Har vært på besøk hos folk hvor jeg har vært redd for å sette meg i sofaen, og en tur på toalettet blir "unngå-å-ta-på-noe-leken". Ekkelt :-/ Kan ikke hjelpe for å lure på hva som er galt med folk som syntes det er greit å leve i møkk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det flyter litt rot er helt greit, men ikke at det er skittent!

 

Har vært på besøk hos folk hvor jeg har vært redd for å sette meg i sofaen, og en tur på toalettet blir "unngå-å-ta-på-noe-leken". Ekkelt :-/ Kan ikke hjelpe for å lure på hva som er galt med folk som syntes det er greit å leve i møkk.

Enig, rot er en ting, men møkk er noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, dessverre ser jeg litt ned på de som klarer å la rotet og støvet flyte, men innerst inne må jeg nok også innrømme at jeg er litt sjalu. Men nå har jeg ekstremt støv på hjernen da, har gått til psykolog for det også.

 

Jeg passer på å la barna få rote og søle og rett og slett være barn, men jeg Må rydde og vaske etter de har lagt seg/før de står opp. Det tar faktisk land tid og mye energi p ha et konstant plettfritt hjem. Jeg får mye skryt for det av "overaskelsesbesøk", men det koster....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer helt an på hvilken grad det flyter. Litt rot ,leker, støv og oppvask har aldri skadet noen. Men er det flere uker gammel oppvask og huset ser ut som det ikke har fått en støvtørk eller vask på leeeeeenge og det kryper unger på gulvet reagerer jeg for meg selv!

 

Men ellers bryr jeg meg ikke i det hele tatt. Kun over mitt eget hjem jeg tenker på det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...