Gå til innhold

Erfaringer med leketøy parkdress fra OBS?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Parkdress med meshfor, fra Coop Obs, ser i tilbudsavis at den koster 399.

 

Noen som har erfaring med en slik dress? Tenkte å ha en dress til bruk på milde vinterdager/vår/høst, og varierende ut fra temperatur hva som er under. Trenger noe som er noenlunde vanntett/ vannavstøtende mtp våt snø/ lett regn osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ingen skal få!

Jeg har ikke leketøy parkdress, men masse ull og andre ting fra leketøy og jeg er KJEMPEFORNøYD!! Det holder LENGE og tåler vask!

 

Så jeg tror ikke at parkdressen skal være noe dårligere. Når det er sagt så har jeg både reima, europris, ticket, helly hansen og diverse dresser og ingen er dårligere eller bedre enn den andre, bare forskjellig merke. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om Leketøy har vane for å ha klær med utpreget lang/kort rygg? Må iallfall ikke ha en parkdress som er kort i ryggen, siden jenta har lang rygg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten min har dress fra Leketøy (er det ikke stormberg eller et annet liknende merke som produserer Leketøyproduktene tro??) siden han begynte i barnehagen. Fikk en i gave av svigers. Hadde jo egentlig tenkt å ha reima eller noe annet dib-godkjent men blei til at vi prøvde denne dressen likevel. Har ikke noe vondt å si om disse dressene. Gutten er varm, tørr og har god bevegelsesfrihet. Fikk en ny til dette barnehageåret, denne gang med avtagbart for, og den funker like fint. Og jeg er glad for jeg slipper å betale i dyre dommer for barnehagetøy;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...