Gå til innhold

Må ringer arb.giver og fortelle at jeg er gravid og sykemeldt - igjen!


Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥

Anbefalte innlegg

Gjest Heartbroken

Har vært gravid tre ganger på halvannet, og dermed sykemeldt i lengre og kortere perioder siden sommeren 2010 - og nå er det altså tredje gang jeg må fortelle at jeg er gravid, og antagelig blir sykemeldt hele svangerskapet denne gangen også pga hypermesis og høyrisikosvangerskap :/

 

Siden det har gått veldig galt de andre gangene, vet jeg at sjefen unner meg graviditeten, men jeg føler meg som verdens verste arbeidstaker - jeg er jo ALDRI på jobb, og de kan ALDRI regne med at jeg faktisk gjennomfører kurs o.l. som jeg melder meg på!!!

 

Jeg gruer meg sånn til å ringe at jeg er helt skjelven og svimler - men nå Må jeg få det gjort........

 

Takknemlig for gode tanker og om dere krysser fingrene for meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ønsker deg lykke til! :D Krysser fingrene for deg jeg!

Tenk det er snart gjort og da kan du slappe av (i det minste i forhold til det :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært gravid tre ganger på halvannet, og dermed sykemeldt i lengre og kortere perioder siden sommeren 2010 - og nå er det altså tredje gang jeg må fortelle at jeg er gravid, og antagelig blir sykemeldt hele svangerskapet denne gangen også pga hypermesis og høyrisikosvangerskap :/

 

Siden det har gått veldig galt de andre gangene, vet jeg at sjefen unner meg graviditeten, men jeg føler meg som verdens verste arbeidstaker - jeg er jo ALDRI på jobb, og de kan ALDRI regne med at jeg faktisk gjennomfører kurs o.l. som jeg melder meg på!!!

 

Jeg gruer meg sånn til å ringe at jeg er helt skjelven og svimler - men nå Må jeg få det gjort........

 

Takknemlig for gode tanker og om dere krysser fingrene for meg smile.png

 

Noen ganger må man gjøre ting man ikke liker.

Du må tenke på deg selv og babyen, og pga risikofaktorer kan du bare ikke jobbe. Samfunnet skal være glad for at vi får barn. Jeg sender deg gode tanker :-) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, jeg kan relatere meg til den følelsen. Jeg har ikke vært på jobb et helt skoleår siden 2006...

 

Så, lykke til til deg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg slet meg igjennom flere mnd med bekkenløsning på jobben og jeg angrer så på det i dag, at jeg ikke bare kastet inn håndklet og slappet av mer i svangerskapet, kanskje plagene hadde vært mindre i dag også. jeg turte aldri å ringe.

så ring med god samvittighet :D det her er den tiden i livet som skal være en av de mest fantastiske i ditt liv :D håper det går bra videre. Pust godt med magen og ring, bli ferdig med det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tullmusa83

Lykke til heart broken. Er sikkert ingen andre en du som tenker på at du er mye borte. Restenav kollegaene krysser sikkert fingrene for deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbroken

Jammen er dere gode å ha:) dere ga det siste puffet jeg trengte, og nå har jeg ringt - og det gikk jo kjempebra :)

 

Han gratulerte og var bare glad, ønsket lykke til og at jeg måtte ta det rolig og prøve å kose meg :)

 

Puh......så var DET gjort :)

 

Så gjenstår det bare å fortelle resten av verden det - og forsvare at vi utsetter oss for denne risikoen igjen. Men det skal vi vente litt med - til vi har vært på tidlig UL og sett at det faktisk er liv....

 

Ha en strålende dag, alle dib/bim damer (og menn, hvis det er noen av dere her inne)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med svangerskapet, Heart broken.

 

Kan jeg spørre hva som er årsaken til at du har høyrisikosvangerskap?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at det gikk bra!:)

Det er godt med forståelsesfulle sjefer, jeg har selv en av de.

Var sykmeldt i første trimester ved sist graviditet, og da jeg endelig kom tilbake på jobb, endte jeg med å miste babyen- og pga komplikasjoner under spontanaborten var jeg plutselig sykmeldt enda lenger.

 

Men han ga meg klar beskjed om å ta det med ro, og at jeg bare måtte bli hjemme så lenge jeg følte behov for det.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tullmusa83

Dumt at du føler du må forsvare dine valg er faktisk bare du og din partner som har noe og si når det gjelder om dere skal prøve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...