Thea Skrevet 20. februar 2012 #1 Skrevet 20. februar 2012 Det er 19 dager siden jeg fødte. Hadde da etterier mens jeg ammet i flere dager før det gav seg. Men de siste dagene har jeg hatt konstant vondt i livmor, skjede og anus. Nesten ikke sovet i natt. Det er litt anderledes enn de første etterriene siden det er vondt hele tiden. Noen som har erfaring m dette? Det er min 3.fødsel som gikk tilsynelatende ukomplisert.
Contura Skrevet 20. februar 2012 #2 Skrevet 20. februar 2012 Det er 19 dager siden jeg fødte. Hadde da etterier mens jeg ammet i flere dager før det gav seg. Men de siste dagene har jeg hatt konstant vondt i livmor, skjede og anus. Nesten ikke sovet i natt. Det er litt anderledes enn de første etterriene siden det er vondt hele tiden. Noen som har erfaring m dette? Det er min 3.fødsel som gikk tilsynelatende ukomplisert. Hvis du har konstant vondt og ikke ifb. med amming, så ville jeg mistenkt infeksjon i underlivet - ta deg en tur til legen. Det kan jo hende at livmoren din har rester etter morkaken. Har du målt feber?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå