Gå til innhold

Har dere sex når dere har mensen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og dersom dere ikke har det, er det du eller mannen som ikke ønsker å ha sex i mensperioden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nope, han nekter plent å ha sex da. Men han nekter så å si å ha sex generelt, bortsett fra ca 1 gang i måneden.

Skrevet

Nei. Ingen av oss synes det er noe særlig.

Skrevet

Det hender om jeg ikke blør så voldsomt. Siste tiden har jeg omtrent blødd ut alt blod i kroppen føles det ut som så da blir det ingenting :P

Skrevet

Vi har sex når vi vil uansett om jeg har mensen eller ei. Det blir litt mer komplisert, men kjekt med dusj.

Skrevet

Nei, har ikke det. Mannen vil ikke, og jeg er vel ikke akkurat ivrig påd et jeg heller.

Skrevet

Nei, orker ikke sex når jeg blør og er så oppblåst. Urk. Han vil ikke ha sex heller, for han vil ikke at det skal bli grisete. (Har mye mensblødninger)

Skrevet

Jupp. Eneste som ikke skjer, er oralsex for min del.

Det er uansett ikke noe jeg vil utsette mannen for.. :P

Skrevet

Niks. Det er jeg som ikke vil. Mannen min sier at det ikke gjør ham noe.

Skrevet

VI har ikkje sex, selv om jeg gjerne vil når den verste blødningen er over. Men han vil ikke, og det er greit. Skjønner han jo litt, det blir jo litt gris ut av det :P

Skrevet

Ja, bytter bare til analsex noen dager til det verste er over, og så er det tilbake til vanlig igjen.

Skrevet

Det hender de dagene jeg ikke blør og/eller lukter noe særlig. Skal si at jeg har veldig lite mensen. Da gjør vi det gjerne i dusjen.

Skrevet

Nei. Mannen min vil ikke, og jeg vil absolutt ikke! Mensenuka er uka for ullsokker, bestemorstruser og flanell, og det eneste jeg har lyst på er melkesjokolade.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...