Gå til innhold

Nærmer fødselen seg?


Synnem0r

Anbefalte innlegg

Jeg har ca. fem uker igjen til termin og i noen dager nå har jeg kjent "murring" i underlivet/skjedeåpningen. Disse murringene kommer i ny og ned i løpet av døgnet. De er både ubehagelige og litt vonde. Kjennes nesten ut som jeg utvides på et vis. Jeg har også vært plaget med kynnere som kjennes ut som sammentrekniger i magen, men dette kjennes ut som noe annet. Er det et tegn på at fødselen kanskje vil starte om ikke så alt for lenge? Eller er det kanskje bare en "annen type" kynnere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du modnes nok, og merker at det er en belastning på underlivet også. :)

 

Velkommen til rieteller.no

 

Les på denne siden, og lagre den til dagen er her. Den er et godt hjelpemiddel. Lykke til med den tunge siste tiden, fødselen og babytiden. Det er mye å lure på og mye nytt, men også enormt mye å glede seg til. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ________

Når fødselen er i gang har du så vondt når reine kommer at du ikke klarer å tenke på annet enn hvor vondt det er. Du kjenner det

 

Det du spør om nå kan sammenlignes med å lure på om du skal på jobb fordi du er litt småsjuk, men du hadde klart å gått på jobb. Men om du hadde hatt spydjuka og logget i fosterstilling på badreomsgulvet foran skåla hadde du ikke vært i tvil om du skulle jobbe eller ikke.

 

Om du har 5 uker igjen er jo dette bare kroppen som forbereder seg, hadde ikke stressa så mye med om ting kunne ha vært på gang eller ikke fordi når alt kommer igang er det ingen vei tilbake og det slutter ikke før babyen blir lagt oppå magen din :)

 

Men man velger jo selv å sitte oppe å lete/kjenne etter tegn på om fødselen er igang, få forhåpninger og bli skuffa. Lykke til isåfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke vonde rier inntil kanskje en halvtime før jeg var nesten helt åpen og skulle presse. Men jeg merket det var rier, tydelige rier. Det tar skikkelig i ryggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...