Gå til innhold

Tulleinnlegg??:S


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Kvifor i alle dagar har det blitt sånn voldsom oppblomstring av tulleinnlegg på anonymforumet siste tida??

Er faktisk ein smule irriterande å heile tida finne innlegg som berre er tull. Har ikkje folk noko betre å finne på?:S

Kan moderatorane bli litt strengare på slike innlegg? Blir så useriøst om heile forum skal overtakast av sånt "meiningslaust tidsfordriv".

 

Berre eg som føler det slik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig... iallfall når det er slik at folk faktisk svarer i fullt alvor, når man ikke skjønner at det er tulleinnlegg... det skjønner jeg ikke poenget i. Det gjør jo at folk som mener alvor også innimellom blir beskylt for tull...

 

Men det er jo umulig for moderatorene å luke ut slike innlegg, det er jo ikke slik at det bestandig er så lett å se at det er tulleinnlegg. Folk bør bare skjærpe seg rett og slett :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...derfor jeg ikke liker anonym-knappen. Folk kan lage så mye kvalm de vil uten at det får konsekvenser.

Moddene kan jo se uansett hvem som skriver hva, men de gidder jo ikke ta tak i det.

 

Men det er vel kjekt for de som kun er ute etter å lage kvalm å kunne gjemme seg bak anonymknappen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skriver tulleinnlegg av og til. Ikke mer enn kanskje to i måneden, men av og til får jeg sprøe ideer som må ut. De er snile og provoserer ingen. Trolleinnlegg og tulleinnlegg er ikke det samme. Jeg er på dib. De nye på bim har sikkert ikke vært vant til at vi gjør dette, men det er bare for gøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...