Gå til innhold

Noen som kan anbefale en pedagogisk bok om lek, læring og aktiviteter for små barn?


81-Mamma<3<3

Anbefalte innlegg

Jeg har nå to barn på 1/2 og 2 1/2 år. Liker å leke med de og har lyst til å lære mer om barnets utvikling, lek og læring! Slik at jeg bla kan finne på aktiviteter som passer godt for alderen, og følge med på utviklingen. Tenker i grunnen mest på 2 åringen, og de kommende årene!

Noen som har noen bøker å anbefale? Regner med pedagoger ol må ha noe slikt på pensum?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har nå to barn på 1/2 og 2 1/2 år. Liker å leke med de og har lyst til å lære mer om barnets utvikling, lek og læring! Slik at jeg bla kan finne på aktiviteter som passer godt for alderen, og følge med på utviklingen. Tenker i grunnen mest på 2 åringen, og de kommende årene!

Noen som har noen bøker å anbefale? Regner med pedagoger ol må ha noe slikt på pensum?

 

Finnes nok mange pensumbøker for førskolelærere og faget småbarnspedagogikk, i tillegg til en haug med andre bøker på markedet. Går barnet i bhg? I så fall ville jeg ikke stresset med det, ville heller hatt en god dialog med bhg hvordan de gjør ting og oppfatter utviklingen til barnet ditt. MEN som en klok kollega av meg en gang sa: HJEMME ER JEG IKKE PEDAGOG, DER ER JEG FøRST OG FREMST MAMMA!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...