Gå til innhold

Sydenferie med småbarn


druggan

Anbefalte innlegg

Skal på ferie neste vinter med to barn på 4 og 1 år. Må vel bli Spania siden det er vinter, men aner ikke hvilket sted/øy vi skal til? Har vært på gran canaria og Tenerife når jeg var ungdom, men aner ikke hvordan det er å reise på familieferie dit. Det må være et bra hotel med all inclusive og selvfølgelig fine bassenger. Og ikke så langt unna stranden. Noen som har forslag? Negative eller positive erfaringer med noen steder og hoteller? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du snakker om Kanariøyene antakelig, og ikke om selve Spania? Spania blir nok litt kaldt om vinteren.

 

Andre alternativer om vinteren kan være Egypt, Jordan eller Thailand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei egentlig aner jeg ingenting om Jordan, bare tenkte at det er sikkert veldig langt vekk: P Har du vært der med småbarn selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tullmusa83

Jeg vil anbefale deg å holde deg i vestlige land.

Nr det gjelder hoteller så har jo ving, apollo og startour egne hoteller som de eier. Disse hotelene er ofte veldig barnevennlig å finne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tullmusa83

Gran canaria er veldig fint for barn så lenge foreldrene ikke har nooe i mot at alle snakker scandinavisk rundt dem. Fint reisemål hvis du bare vil ha sol. Uten mye kultur utveksling

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var i Jordan i februar/mars 2011. Hadde rundt 25 grader hver dag :) men anbefaler å ta inn på et skikkelig hotell! Vi var i et turistområdet som heter Tala Bay. KJEMPEFINT! det beste hotellet jeg har vært på til nå :) god service! fikk alt vi trengte og mer til! veldig barnevennlig med egne barnebasseng, lekerom osv. Ikke noe problem i det hele tatt! Hotellet hadde også egen strand som bare vi som bodde på hotellet kunne bruke.

 

Men som sagt, ta inn på et skikkelig hotell! vi dro inn til byen Aqaba, men det var veldig slitent. Holdt oss på hotellet mesteparten av tiden, men det var ikke noe problem! Stort hotell med masse aktiviteter :) angrer ikke et sekund! Var dessuten mange barnefamilier der også, så barna hadde flere de kunne leke sammen med i bassenget :)

 

Her er en link til hotellet vi bodde på:

http://www.moevenpick-hotels.com/en/pub/hotels_resorts/worldmap/tala_bay_aqaba/welcome.cfm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...