Gå til innhold

Hvorfor er det så mange KRASSE innlegg her???


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Tenker ikke på akkurat dette forumet, men på de alle fleste. Tenkte det var greit å bli medlem her og få litt råd og tips, men nå syns jeg bare det blir litt "ekkelt"/"skummelt", da det er så mange som svarer hverandre så krasst og med vonde ord og tanker, som om de skulle være ute etter å "skade" noen....

Klart man får si sin mening, det blir jo ofte spurt om den, men måten man ordlegger seg på som banning, og kaller andre for idiot, egoist og dømmer dem nord og ned...ikke alle som virker som om de leser innleggene skikkelig heller...:(

Bare et hjertesukk fra en som vurderer å melde seg ut herfra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tro meg jeg har vært inne på tanken selv. Det gjelder å holde tunga rett i munnen om man skal unngå å bli hakket i småbiter her inne. Trist, men sant. Det er mange her inne som dømmer uten det minste lille grunnlag, bare fordi man har ordlagt seg på feil måte, eller fordi de henger seg opp i et eller annet man har skrevet som ikke har noe som helst med hovedinnlegget å gjøre engang.

 

Fordelen med dette forumet er at om du har en hormonell dag så er det nok av slemme innlegg å kommentere på :P

Og så er det masse aktivitet her, i motsetning til flere andre forum jeg har vært på, så det er som regel raskt å få svar på ting man lurer på, sånne rent praktiske ting. å spørre folk om meningene sine derimot er ikke alltid det lureste...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man blir egentlig litt herda etter hvert og lærer seg til å overse de mest mugne typene..

Finnes jo en egen krangleside og noen burde nok blitt dyttet inn der ;-)

 

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker ikke på akkurat dette forumet, men på de alle fleste. Tenkte det var greit å bli medlem her og få litt råd og tips, men nå syns jeg bare det blir litt "ekkelt"/"skummelt", da det er så mange som svarer hverandre så krasst og med vonde ord og tanker, som om de skulle være ute etter å "skade" noen....

Klart man får si sin mening, det blir jo ofte spurt om den, men måten man ordlegger seg på som banning, og kaller andre for idiot, egoist og dømmer dem nord og ned...ikke alle som virker som om de leser innleggene skikkelig heller... :(

Bare et hjertesukk fra en som vurderer å melde seg ut herfra...

 

slik fungerer desverre virkeligheten også, noen uttrykker seg på en måte som kanskje ikke passer deg.. syner du virker veldig hårsår om du ikke klarer å sortere ut disse krasse innleggene. bruk sunn fornuft, ta til deg det du vil og le av det andre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns egentlig det er mer hyggelig på krangle enn her. Er jo ingen som krangler og får utløp der:s Meningsløs side.. Krangler på skravle og koseprater på krangle :s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...