Gå til innhold

Shitt ass... redd jeg er gravid :(


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg hadde tilfeldig sex med en fyr jeg traff ute for noen uker siden. Nå har ikke mensen kommet ennå, og jeg begynner og bli engstelig.

 

Men, jeg fikk ikke orgasme, og jeg har hørt at man må få orgasme for at men skal bli gravid, så da er jeg vel ikke gravid?

 

Noen som har blitt gravide uten at de fikk orgasme...... eller... det går jo ikke.

 

Er skikkelig bekymret nå. Noen som kan hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herlighet, er dette enda et tulleinnlegg eller?

 

Ingen voksne mennesker tror vel at jenta må ha orgasme for å bli gravid, tror du de som har blitt gravide etter voldtekt eller incest hadde orgasme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner det å bli kjedelig med alle disse tulleinnleggene.

Finn på noe skikkelig humor da, i det minste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener dere med tulleinnlegg?

Jeg er bare 17 år, og har ikke så mye greie på dette.

 

Mine veninner sier alltid etter at de har hatt sex at de ikke er bekymret fordi de ikke fikk orgasme. Men da stemmer ikke det da??

 

Nå er jeg hvertfall bekymret, for da er jeg jo sikkert gravid. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva mener dere med tulleinnlegg?

Jeg er bare 17 år, og har ikke så mye greie på dette.

 

Mine veninner sier alltid etter at de har hatt sex at de ikke er bekymret fordi de ikke fikk orgasme. Men da stemmer ikke det da??

 

Nå er jeg hvertfall bekymret, for da er jeg jo sikkert gravid. :(

 

Har du/dere ikke hatt seksualundervisning i skolen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hverken mannen eller dama trenger ha orgasme for å bli gravid!

 

Holder at en liten sædcelle rømmer fra penis og svømmer inn for å finne et egg å blande seg med.

 

Ser ikke skolebarn på Trond Viggo Torgersen i samfunnsfagen på skolen lenger eller? Dette er jo allmennkunnskap...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man trenger ikke orgasme, bare "sæd og et egg til samme tid i livmoren".

Ta deg en tur til helsesøsteren på skolen (regner med du går på videregående) eller til Amathea, de kan hjelpe deg med å ta en graviditets test og med hva du vil gjøre videre.

 

 

Vet at flere "skipper" unna sexualundervisningen på skolen, så hun kan være seriøs ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I disse dager, med all den tilgangen man har til internett og andre medier, så VET man at man kan bli gravid så lenge man har sex. Basta! Og hvis man er ute å flyr på byen i en alder av 17 så er nok ikke dette dattra til presten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange synes at ting er flaut og lære om, også har du de som følger "blindt" kjærringrådene. Vet om ei som påsto å ha sex stående gjorde at man ikke ble gravid.

 

Du har typen "ung og dum" som lever i dag, og jeg har noen venner som er mellom 18-20. Og jeg har bitt "imponert" over hvor lite de vet om sex....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har litt problem med å ta deg seriøst...du er 17år, ingen planer om barn eller har sådan, og likevel er du medlem her inne, slik at du kan stille spørsmål? Ja, det er muleg men stussar litt på den der..

Hadde du lurt på om du kunne bli gravid utan orgasme, hadde du nok heller googla spørsmålet, i staden for å leite deg fram til ei side for gravid/småbarnsforeldre, for å bli medlem og kunne stille spørsmål på eit forum.

 

(Om du er seriøs: NEI, ein treng ikkje ha orgasme for å bli gravid. Mannen treng ikkje ein gong ha utløysing for at ein skal kunne bli gravide ved samleie. Skaff deg litt sexualundervisning ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe... jeg dævver av latter... Fantastisk :)

 

Seriøst hi, om du ikke engang vet at orgasme og graviditet ikke henger sammen, så er du virkelig ikke voksen nok til å ha sex, og absolutt overhode ikke voksen nok til å ta deg av et barn.....

 

Jeg signerer også #12, det er umulig å ta deg på alvor. vet du ikke mer om kroppen enn dette i en alder av 17 år?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...