Gå til innhold

Alternativ til silikon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter to tette og amming har brystene blitt relativt slarkete synes jeg. Ønsker ikke silikon men kunne godt tenkt meg å fyllt på Øvre del av brystene, noen som skjØnner hva jeg mener?

Nedre halvdel av brystene ser fremdeles fine ut :-)

Så en gang en dokumentar om en jente som fikk fyllt brystene med eget fett (æsj, hØres litt ekkelt ut) men brystene så utrolig fine ut. Noen som vet/kan noe om dette? Andre alternativer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finnes det ikke saltvanninmplantat da?

Skrevet

Etter to tette og amming har brystene blitt relativt slarkete synes jeg. Ønsker ikke silikon men kunne godt tenkt meg å fyllt på Øvre del av brystene, noen som skjØnner hva jeg mener?

Nedre halvdel av brystene ser fremdeles fine ut :-)

Så en gang en dokumentar om en jente som fikk fyllt brystene med eget fett (æsj, hØres litt ekkelt ut) men brystene så utrolig fine ut. Noen som vet/kan noe om dette? Andre alternativer?

Jeg har sjekket ut, og tror at jeg en gang (den dagen jeg får råd) kommer til å ta fett fra magen, inn i puppene.. Eller fra lårene hehe.. Veldig greit, bli kvitt litt fett med det samme. SØkte litt rundt, var en klinikk i oslo som gjorde det. eller ikke midt i oslo men det område i hvert fall :) koster 50 000

Da blir det helt naturlig og det binder seg til resten av vevet og varer evig, det er bare ditt eget fett liksom:) tror aldri jeg kunne gjort det på annen måte

og så fins det der sprØytegreiene men det varer bare et par år så er vel ikke verdt det.. macrolane?? husker ikke helt hva det heter lenger, lenge siden jeg sØkte det opp :)

Gjest Juliea+gullet07.03.11
Skrevet

Saltvann blir iallefal ikke brukt mye lenger da det ikke er anbefalt. Eget fett vet jeg ikke, men jeg har silikon og er fornøyd med de de ser og kjennes naturlige ut. Nå tok ikke jeg mye da, men for at de skulle bli like store begge to.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...