Anonym bruker Skrevet 19. februar 2012 #1 Skrevet 19. februar 2012 Jeg skal på min første harryhandel om noen dager. Hva er billig i Sverige? Nordbysenteret eller Svinesund?
Gjest sandyBay1 Skrevet 19. februar 2012 #2 Skrevet 19. februar 2012 Svinesund er HARRY!!! hehe men Nordbysentret er det mye fint å få tak i. Ennå har jeg fremdeles til gode å besøke hele sentret. Bor rett over grensa Spørs hva du er ute etter da?
Stina <3 Skrevet 19. februar 2012 #3 Skrevet 19. februar 2012 Har aldri vært i Svinesund eller på Nordbysenteret så jeg vet egentlig forskjellen på de... Tenkte vel egentlig mest å kjøpe mat og baby/barneutstyr hvis det er noe spare på. Blir nok litt mer ;-) Hva er billig av mat og utstyr?
karen83 Skrevet 19. februar 2012 #4 Skrevet 19. februar 2012 Mat lønner det seg å kjøpe på svinern eller så er det ikke så mye annet å se på der. Nordby har jo masse forskjellige butikker og en fin babybutikk
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2012 #5 Skrevet 19. februar 2012 Syns ikkle babybutikken på Nordbysenteret var noe særlig. var det for 14 daer siden. Happyland likte jeg. Kjøpte alt der. Vpogn,. bilstol, seng osv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå