Anonym bruker Skrevet 19. februar 2012 #1 Skrevet 19. februar 2012 Hvilket navn liker du best? Ser ut som lille i magen forblir lillebror gitt.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2012 #2 Skrevet 19. februar 2012 Jonas eller Isak. Helst Jonas. Emrik liker jeg ikke. Tullenavn.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2012 #3 Skrevet 19. februar 2012 Emrik. Isak og Jonas er døds kjipe navn, som alle heter.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2012 #5 Skrevet 19. februar 2012 Jeg er personlig ikke så begeistret for Isak, blir litt for ultrareligiøst for meg (samme som Samuel, Noah, Elias og Lukas) Jonas synes jeg er pent, men mye brukt. Uansett et klassisk og fint navn. Emrik kjenner jeg faktisk ingen som heter, men det er også et pent navn, synes jeg. Lykke til med valget, minsten her i huset var 6 uker før han fikk navn. Ikke alltid så lett
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2012 #7 Skrevet 19. februar 2012 Jeg er personlig ikke så begeistret for Isak, blir litt for ultrareligiøst for meg (samme som Samuel, Noah, Elias og Lukas) Jonas synes jeg er pent, men mye brukt. Uansett et klassisk og fint navn. Jonas er da nøyaktig like religiøst som de andre navnene du nevner. Alle er bibelske navn.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2012 #8 Skrevet 19. februar 2012 Isak, men kjedelig fordi anenhver gutt heter det...
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2012 #9 Skrevet 19. februar 2012 Emrik. Isak og Jonas er døds kjipe navn, som alle heter. Emrik. Isak og Jonas er døds kjipe navn, som alle heter. Hvor bor du? Må være en spesiel plass, hvis alle heter Emrik, Isak OG Jonas. Her har vi mange flere navn representert. Og møter sjelden på mange med TRE fornavn.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2012 #10 Skrevet 20. februar 2012 Jeg er personlig ikke så begeistret for Isak, blir litt for ultrareligiøst for meg (samme som Samuel, Noah, Elias og Lukas) Jonas synes jeg er pent, men mye brukt. Uansett et klassisk og fint navn. Jonas er da nøyaktig like religiøst som de andre navnene du nevner. Alle er bibelske navn. Veldig klar over det, men det er allikevel mer innarbeidet enn de andre navnene. De andre har liksom kommet mye sterkere med bibelnavnbølgen. Navn som Jonas, Andreas, Johannes etc har vært mer vanlig i bruk over veldig lang tid, og føles ikke så overreligiøse som Isak, Noah etc. Bare min personlige mening
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2012 #11 Skrevet 20. februar 2012 Emrik synes jeg var veldig spesielt og ikke noe fint. Så hva som helst annet :-)
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2012 #12 Skrevet 20. februar 2012 Jeg må si Isak, for det heter min gutt Han blir 6 år. Det er nok en del brukt, noe jeg la merke til etter at navnet var valgt. Men nydelig for det
♥Nemi♥ Skrevet 20. februar 2012 #13 Skrevet 20. februar 2012 Siden jeg bare kjenner en som heter Emrik. Så sier jeg Emrik:-) Søt liten gutt. Isak og Jonas kjenner jeg en flokk av, men de har jo fine navn, de også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå