Gå til innhold

Hadde dere dratt til legen i morgen med dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi på 9,5 mnd er fryktelig forkjølet. Hun snørrer mye og hoster mye. Hun har en stygg og hard slimhoste, og hoster så hun brekker seg og spyr opp slim. Dårlig matlyst. Vil heller ikke drikke så mye, så gir henne drikke fra sprøyte.

Hun har hatt litt småfeber innimellom, men ikke mye.

Allmenntilstanden er ganske bra, men noe mer sutrete da.

Bør jeg ta henne med til lege i morgen, eller se det ann en dag eller to til?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde tatt henne til lege... sånn at du kan få noe som hjelper på hosten.

Skrevet

Jenta mi på 9,5 mnd er fryktelig forkjølet. Hun snørrer mye og hoster mye. Hun har en stygg og hard slimhoste, og hoster så hun brekker seg og spyr opp slim. Dårlig matlyst. Vil heller ikke drikke så mye, så gir henne drikke fra sprøyte.

Hun har hatt litt småfeber innimellom, men ikke mye.

Allmenntilstanden er ganske bra, men noe mer sutrete da.

Bør jeg ta henne med til lege i morgen, eller se det ann en dag eller to til?

ja. og vi tar ikke ungene til lege uten at det er noe.

Skrevet

Kjekt å tatt en tur til fastlegen, kanskje?! Men hadde ikke satt meg i timesvis på lgv, så lenge almenntilstanden er god, hun tisser som normalt og ikke virker dehydrert... :)

Skrevet

Jenta vår har nettopp vært småsyk. Fryktelig stygg hoste, surkling i brystet, sutrete og lite matlyst.

Vanlig forkjølelse går jo over av seg selv, men vi var ikke sikre på om det kunne være noe annet i bildet - så vi dro til legen (hun er 9 mnd) Hadde en øøørlite virusinfeksjon, og det gjør man ikke noe med. Men det var greitt å sjekke alikvell :)

Skrevet

Det virker som om allmenntilstanden er dårlig, i og med at det er vanskelig å få i henne noe. Ville dratt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...