Gå til innhold

Noen her som er/har vært Perfect Home forhandlere??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

De har såå mye fint, kunne meldt meg bare for egen og venninners del.. Hva koster sånn start-pakke eller hva det er og hvordan fungerer det??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har vært forhandler, likte det kjempegodt. Husker ikke helt hva startpakken kostet, 1000-1500 kanskje.. Du får beholde alle varene når du har solgt varer for kr 20 000. Må selge for 15- eller 20 000 (husker ikke helt) i halvåret for å være forhandler, men det går som regel kjempelett. Selger for et par tusen pr party. Det kan hende nivåa er endre siden jeg sluttet, er tre år siden. Du får i tillegg kjøpe alle produkt en gang til halv pris. Kjøpte inn mange varer som jeg brukte til demo og gav bort til jul.. Du finner mye info på "perfecthome.no" og hvordan du blir forhandler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært forhandler, likte det kjempegodt. Husker ikke helt hva startpakken kostet, 1000-1500 kanskje.. Du får beholde alle varene når du har solgt varer for kr 20 000. Må selge for 15- eller 20 000 (husker ikke helt) i halvåret for å være forhandler, men det går som regel kjempelett. Selger for et par tusen pr party. Det kan hende nivåa er endre siden jeg sluttet, er tre år siden. Du får i tillegg kjøpe alle produkt en gang til halv pris. Kjøpte inn mange varer som jeg brukte til demo og gav bort til jul.. Du finner mye info på "perfecthome.no" og hvordan du blir forhandler.

 

er det noe og tjene på dette? eller blir det vanlig 300.000 kr i året lønn?

 

har prøvd og selge for et annet selskap før og det var vanskelig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært forhandler, likte det kjempegodt. Husker ikke helt hva startpakken kostet, 1000-1500 kanskje.. Du får beholde alle varene når du har solgt varer for kr 20 000. Må selge for 15- eller 20 000 (husker ikke helt) i halvåret for å være forhandler, men det går som regel kjempelett. Selger for et par tusen pr party. Det kan hende nivåa er endre siden jeg sluttet, er tre år siden. Du får i tillegg kjøpe alle produkt en gang til halv pris. Kjøpte inn mange varer som jeg brukte til demo og gav bort til jul.. Du finner mye info på "perfecthome.no" og hvordan du blir forhandler.

 

Hvor mye tjente du i gjennomsnitt pr party?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...