Anonym bruker Skrevet 19. februar 2012 #1 Skrevet 19. februar 2012 nabo huset vårt er ubebodd. ingen som har bodd der på en stund. men likevell er det mye biltrafikk der,. ingen som går inn i huset. alle bilene stopper utenfor de står der i kansje 5 min. så drar de igjen.. dette skjer 2-4 ganger i uka. hvert slik i mange uker nå. har aldir fulgt så nøye med. men syns dette er veldig rart. vi er to hus som ligger litt for oss selv her. lurer litt på om noen kan tenke seg hvorfor man kjører et sted for og stå der i 5 min. så dra igjen. vet det ikke angår meg, men syns det er rart. og føler dette er rart.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2012 #2 Skrevet 19. februar 2012 For å sjekke at vannet ikke har frosset?
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2012 #3 Skrevet 19. februar 2012 Er de inne? Kanskje det er noe så uskyldig som potensielle kjøpere som vil ta en titt på huset og uteplassen... Kanskje det er folk på gjenferdjakt.. Eller at det er noe kriminelt på gang..
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2012 #5 Skrevet 19. februar 2012 Er de inne? Kanskje det er noe så uskyldig som potensielle kjøpere som vil ta en titt på huset og uteplassen... Kanskje det er folk på gjenferdjakt.. Eller at det er noe kriminelt på gang.. de går ikke inn. virker ikke som de ser seg rundt heller for og se på huset.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2012 #6 Skrevet 19. februar 2012 Jeg tenker med en gang at her foregår salg og kjøp av lyssky ting... Narko.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå