Gå til innhold

Noen som har vært i Riga?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal dit på jentetur om noen dager og lurer på om noen vil dele sine erfaringer fra Riga? To av oss er gravide, så det er ikke snakk om festing og fyll. ;)

Lurer på barnebutikker med billige og fine klær, sightseeing, restauranter, spa... ja, alt.

Blir veldig glad for respons.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen år siden jeg var der nå, men jeg forelsket meg i gamle byen. Der fant jeg en liten lekebutikk, masse treleker av forskjellige slag. Spill og annet som en ikke får tak i her.

Jeg fant flere steder der de solgte babuska i alle mulige varianter. Jeg kjøpte noen med meg. Fant blandt annet de tre små griser, og de leker ungene veldig mye med. Angrer på at jeg ikke kjøpte prinsesser også, det hadde falt i smak her hjemme. De er ikke til pynt her i huset, men de lekes med.

Mye klær og slikt på kjøpesentrene der, men jeg er ikke så glad i klesbutikker så jeg gikk raskt ut av kjøpesenteret. Jeg syns det var mye hyggligere å gå rundt i gamlebyen, titte innom alle de små butikkene som fantes. Og jeg vil heller ta med meg hjem ting som en ikke får kjøpt overalt. Jeg kjøpte endel forskjellige kjeramikkfløyter, de syns ungene er kjempe stas. Fløyter kjøper jeg alltid når jeg er i utlandet, jeg aner ikke hvorfor men kommer alltid hjem med en....

Dere må ta turen opp i Peterskirken, helt opp i tårnet. Men titt også innom de andre kirkene, de er helt fantastiske inni. Jeg er ikke relgiøs, men disse kirkene var helt fantastiske.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...