Gå til innhold

Prater dere virkelig ikke om sex med venninnene deres???


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har flere venninner jeg prater om absolutt alt med og synes de få andre som ikke deler noe privat er kjedelige. Med alt mener jeg sex, hemoroider, alle slags kroppslige problemer osv. å bare prate om barn, nye gardiner, hva man skal ha til middag osv osv er nitrist SYNES JEG ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lurer også på hvor gammel du er HI.

Og nei jeg snakker ikke med venninner om dette lengre. Gjorde det da jeg var i begynnelsen av 20 åra og ikke i fast forhold. Er 38 nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer også på hvor gammel du er HI.

Og nei jeg snakker ikke med venninner om dette lengre. Gjorde det da jeg var i begynnelsen av 20 åra og ikke i fast forhold. Er 38 nå.

 

Er ikke i fast forhold jeg.

 

hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, jeg har 2 sånne venninner jeg prater med alt om. Det er da vitterlig ikke et problem. Jeg er snart 30, godt gift og hele pakka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg prater med vennene mine om det meste... Er vel forskjellig fra person til person hvor mye de vil dele, men liker vennene mine uansett jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke behov for å prate om sex med venninner. Hvorfor skulle jeg det? MEN jeg har fått mange gode råd, og gitt mange gode råd i forhold til mye annet som har med damekroppen å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prater ikke om sex med venninner lenger... tror det er tilfeldig og litt fordi det ikke er så spennende å snakke om når man har sin faste partner som man har hatt såååå lenge :-)

 

Ellers er jeg nok veldig rett fra levra til mine nærmeste :-) Og de til meg...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også venninner jeg kan snakke med om alt, men det betyr ikke at jeg gjør det.

Vi er i midten av 30-årene alle sammen i min venninnegjeng, og vi er godt etablerte. Vi kan snakke om opp og nedturer i forholdene våre, men jeg gir dem ikke detaljer fra sexlivet mitt. Det er noe privat mellom meg og mannen min. Jeg setter pris på at jeg slipper detaljer fra venninnenes sexliv også.

 

Det betyr på ingen måte at vi ikke har mye spennende å snakke om, det er bare det at vi nok har en annen definisjon av "spennende" enn hva du har HI.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel er du da?

 

 

35, du da?

 

hi

 

Jøss, trodde man ble ferdig med den slags venninneprat rundt 20åra jeg.

 

Ja ja, meget mulig pga jeg er gammal og gift :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel er du da?

 

 

35, du da?

 

hi

 

Jøss, trodde man ble ferdig med den slags venninneprat rundt 20åra jeg.

 

Ja ja, meget mulig pga jeg er gammal og gift :)

 

Tror ikke HI mener type "kuk-i-fitte" *knis knis* - prat, men litt mer seriøs prat om sex, samliv osv.

 

Jeg er 37 og snakker med noen få, gode, venninner om sex. Finner det ganske så naturlig å snakke om slikt. Det går ikke på grisete detaljer altså ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det vil si at med mine beste venniner er ikke det et tema lenger. Vi har alle vært i faste forhold i over ti år nå.

Vi har tre mer perifere venniner, hun ene fritter ut og vil gjerne vite om sexlivet til oss andre. nr to og nr tre deler mer en gjerne sitt, vil vite alt ( og da mener jeg alt) om alle andres og ikke minst så skal de komme med råd.

Disse tre blir ikke bedt i mange sammenhenger fordi de skal kun snakke om sex og det er faktisk like kjedelig som å kun snakke om nye gardiner.

 

 

Sexlivet til meg og mannen er for oss vårt og privat. Vi kan snakke om det, men ønsker ikke å dele det med andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jenta til Henrik

Mine venner og jeg har alltid snakket om alt, også om sex. Vi diskuterer masse, hjelper hverandre med å forstå hvordan det motsatte kjønn tenker, føler og liker. Vi utveksler erfaringer osv. Vi gjorde det da vi var i 20 årene, vi gjør det nå som vi er i 30 årene og et par av kompisene mine er i 40 årene, og ja, vi snakker om sex og ting rundt seksualitet. Ser virkelig ikke problemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke alle, men joda, jeg kan snakke om alt med de aller, aller nærmeste venninne mine. Deler ikke akkurat sexstillinger vi bruker, størrelse osv, men mer generelt og sånt. Er 31 år. Blir man virkelig for gammel til å kunne snakke om alt mulig med veldig gode venninner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingen skal få!

Er kun en jeg snakker om sex med og det er sjeldent. Vi har så mye annet å prate om og jeg har ingen interesse av å utlevere mannen. Når jeg er på fest med andre ser jeg mange liker å prate om dette... Vel, jeg syns det er tacky.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbroken

Jeg har gode venninner eg kan snakke med alt om, men har ikke behov for å dele intime detaljer fra mitt og mannens samliv med andre. Har vi problemer snakker vi to sammen om det, jeg syns ikke det er riktig å utlevere oss på den måten til andre samme hvor gode venner vi er.

 

Når det gjelder "kroppslige" plager, som mens, fordøyelse, allergier osv, snakker vi om det når det passer, men det er egentlig svært sjelden.

 

Hvis du kun kan snakke om sex/kropp eller gardiner/oppskrifter med vennene dine, syns jeg det er du som må ha det kjedelig.

 

Det finnes jo så mye spennende å snakke om, som film, bøker, politikk, barna våre, jobben osv osv.......Og ikke minst fleipe og tulle så vi ligger langflate i sofaen eller rundt kafebordet :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex er ikke vansklig å snakke om, men jeg utleverer ikke så mange delaljer i forhold til hva jeg og mannen gjør. Egne prefferanser og mer generelle ting snkkar jeg imidlertid med venninnene mine om. Det kan jeg for øvrig prate med foreldrene mine og også bestemoren min om. Bestemor er 92 og hatr fortsatt klare meninger om sex så jeg tror ikke det er alderen det kommer ann på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gode venninner eg kan snakke med alt om, men har ikke behov for å dele intime detaljer fra mitt og mannens samliv med andre. Har vi problemer snakker vi to sammen om det, jeg syns ikke det er riktig å utlevere oss på den måten til andre samme hvor gode venner vi er.

 

Når det gjelder "kroppslige" plager, som mens, fordøyelse, allergier osv, snakker vi om det når det passer, men det er egentlig svært sjelden.

 

Hvis du kun kan snakke om sex/kropp eller gardiner/oppskrifter med vennene dine, syns jeg det er du som må ha det kjedelig.

 

Det finnes jo så mye spennende å snakke om, som film, bøker, politikk, barna våre, jobben osv osv.......Og ikke minst fleipe og tulle så vi ligger langflate i sofaen eller rundt kafebordet :) :)

 

Du la merke til at jeg skrev osv osv etter det med nye gardiner og middag, eller?

 

Synes ikke det er feil å prate om stillinger, sexhjelpemidler og hvor man vil ha spruten jeg, uavhengig om man er i et forhold eller ikke.

 

Jeg synes mange av dere virker veldig pripne, og dere synes sikkert jeg er veldig nasty.

 

Godt vi er forskjellige;)

 

hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbroken

Jeg har gode venninner eg kan snakke med alt om, men har ikke behov for å dele intime detaljer fra mitt og mannens samliv med andre. Har vi problemer snakker vi to sammen om det, jeg syns ikke det er riktig å utlevere oss på den måten til andre samme hvor gode venner vi er.

 

Når det gjelder "kroppslige" plager, som mens, fordøyelse, allergier osv, snakker vi om det når det passer, men det er egentlig svært sjelden.

 

Hvis du kun kan snakke om sex/kropp eller gardiner/oppskrifter med vennene dine, syns jeg det er du som må ha det kjedelig.

 

Det finnes jo så mye spennende å snakke om, som film, bøker, politikk, barna våre, jobben osv osv.......Og ikke minst fleipe og tulle så vi ligger langflate i sofaen eller rundt kafebordet :) :)

 

Du la merke til at jeg skrev osv osv etter det med nye gardiner og middag, eller?

 

Synes ikke det er feil å prate om stillinger, sexhjelpemidler og hvor man vil ha spruten jeg, uavhengig om man er i et forhold eller ikke.

 

Jeg synes mange av dere virker veldig pripne, og dere synes sikkert jeg er veldig nasty.

 

Godt vi er forskjellige;)

 

hi

 

Jeg synes ikke du er særlig nasty, men vi hadde nok hatt lite å snakke om tror jeg :) jeg har veldig lite behov for å snakke noe særlig om sex i det hele, og om det gjør meg prippen så overlever jeg det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En sjelden gang når vi er på fest sammen, så gjør vi det:) Vi leverer ikke ut mennene vi evt er sammen med, men snakker gjerne om gamle flauser, små tisser og andre ting. Vi er i slutten av 30- årene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har flere venninner jeg prater om absolutt alt med og synes de få andre som ikke deler noe privat er kjedelige. Med alt mener jeg sex, hemoroider, alle slags kroppslige problemer osv. å bare prate om barn, nye gardiner, hva man skal ha til middag osv osv er nitrist SYNES JEG ;)

 

Du synes barn er nitriste i forhold til hemoroider?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har flere venninner jeg prater om absolutt alt med og synes de få andre som ikke deler noe privat er kjedelige. Med alt mener jeg sex, hemoroider, alle slags kroppslige problemer osv. å bare prate om barn, nye gardiner, hva man skal ha til middag osv osv er nitrist SYNES JEG wink.png

 

Du synes barn er nitriste i forhold til hemoroider?

 

Og BARE prate om barn er kjedelig. Det er jeg helt enig i. Jeg elsker ungene, men jeg er med de hver eneste dag. Det er artig og litt godt å få tankene over på noe annet, kunne le litt av andre ting enn at ungene forteller noe morsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, i grunn ikkje.

Har prata litt om det med ei veninne, men det var pga nokre problem ho hadde og lurte på korleis det var med meg osv. Fikk gitt ho litt tips og råd.

Ellers synest eg sex er ein ting som høyrer til parforholdet, altså ikkje noko eg delar med andre.

Men, så er eg i fast forhold og då;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...