Anonym bruker Skrevet 19. februar 2012 #1 Skrevet 19. februar 2012 husker en gang for mange år siden lagde vi is ute i snøen.... Noen som vet hva jeg snakker om? evt har oppskrift?
Iselilja Skrevet 19. februar 2012 #2 Skrevet 19. februar 2012 http://www.naturfag.no/forsok/vis.html?tid=19659&within_tid=214850 Du trenger ikke bruke yoghurt, kan bruke hvilken som helst oppskrift på is. Kjempegøy for barna! Husker farmor brukte å lage det når vi var på fjelltur på sommerene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå