Anonym bruker Skrevet 19. februar 2012 #1 Skrevet 19. februar 2012 Er det noen som har hatt vannkopper i voksen alder? Jeg har det nå, og ser ut som en kjøttkake i ansiktet, det jeg lurer på er når jeg eventuelt blir bra igjen? Når vil jeg se ok ut i ansiktet? Er det noe jeg kan smøre som vil hjelpe? Hvitvask funker dårlig synes jeg. Funker bare på barna
Gjest irismor Skrevet 19. februar 2012 #2 Skrevet 19. februar 2012 Hvis du tenker på kløen så bland sammen potetmel og vann og smør på vannkoppene. Fatter'n fikk vannkopper i voksen alder, søster'n og jeg var så hyggelige og delte med han Husker ikke hvor lenge han hadde de, men han har ingen arr etter vannkoppene. Ikke klø på de
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2012 #3 Skrevet 19. februar 2012 Xylokain eller annen salve/gele er bedøvende. Og kløe er en form for smerte, så kanskje paracet/ibux kan hjelpe? Jeg hadde en del vannkopper da jeg fikk det i tenårene, men har bare ett arr på brystkassen Og jeg fikk ikke noe som lindret kløen den gangen Min bror hadde MANGE vannkopper, men har ikke arr. Men så var han bare 4-5 år da han hadde det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå