Gå til innhold

Leie inn noen til å ta mål og sy gardiner


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Flytter snart, til en stue med vinduer jeg ikke aner hva slags gardiner jeg skal henge opp i. Jeg er SÅ LITE flink med gardiner.

Er det noen her som har leid inn noen til hjelp med gardiner? Koster det veldig mye?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror vi betalte ca 10.000,- for forede gardiner til hele stuen med oppheng, spesialtilpassede persienner til badet og et soverom pluss lystette gardiner til et skrått vindu på et soverom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror vi betalte ca 10.000,- for forede gardiner til hele stuen med oppheng, spesialtilpassede persienner til badet og et soverom pluss lystette gardiner til et skrått vindu på et soverom.

Det hørtes veldig veldig billig ut.Jeg har jobbet som gardinkonsulent og kan ikke skjønne at det skulle være så rimelig? å få sydd fôrede lange lengder ligger på ca 250 kroner pr lengde, vil jeg tro, i tillegg kommer stoff. Det kan jo koste alt fra et par hundre pr meter til flere tusen. Regn 2,5 m pr lengde (og ikke glem evt fôr). Så kan du plusse på en tusenlapp eller så til oppheng, iallefall. Persienner/plisseér på mål, vil komme på ca 2500 om du skal ha lystettte(pr vindu og ca husmorstr)

Hvor bor du i landet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror vi betalte ca 10.000,- for forede gardiner til hele stuen med oppheng, spesialtilpassede persienner til badet og et soverom pluss lystette gardiner til et skrått vindu på et soverom.

Det hørtes veldig veldig billig ut.Jeg har jobbet som gardinkonsulent og kan ikke skjønne at det skulle være så rimelig? å få sydd fôrede lange lengder ligger på ca 250 kroner pr lengde, vil jeg tro, i tillegg kommer stoff. Det kan jo koste alt fra et par hundre pr meter til flere tusen. Regn 2,5 m pr lengde (og ikke glem evt fôr). Så kan du plusse på en tusenlapp eller så til oppheng, iallefall. Persienner/plisseér på mål, vil komme på ca 2500 om du skal ha lystettte(pr vindu og ca husmorstr)

Hvor bor du i landet?

 

 

Jeg bor i Akershus. Det er ikke så mange vinduene jeg trenger hjelp til, og jeg tror ikke jeg trenger forede gardiner. Tenkte på liftgardiner. Tror jeg. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...