Anonym bruker Skrevet 19. februar 2012 #1 Skrevet 19. februar 2012 Trenger noen nye filmer å se på gjerne forslag til serier også.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2012 #2 Skrevet 19. februar 2012 Åh, det er mange =) Den grønne mil American History X Head over heels (med freddie prince jr) Sweet Home Alabama P.S. I Love You Transformers - filmene Star Wars (geek ) Unbreakable Sliding Doors (Helen Hunt) Thirteen (ja, tenÅringsfilm, men verdt Å fÅ med seg) hmm.. kommer ikke pÅ flere nÅ
*Sammy* Skrevet 19. februar 2012 #3 Skrevet 19. februar 2012 Frihetens regn eller shawshankredemtion ligger på plass 1 tror jeg på IMD over verdens beste filmer ! den er utrolig bra ! www.imdb.com/chart/top - link til listen over 250 filmene som er ranket til de 250 beste i verden!
*Sammy* Skrevet 19. februar 2012 #4 Skrevet 19. februar 2012 Av serier anbefaler jeg dexter, vampire diaries, true blood , boardwalk empire, frustrerte sons of anarchy
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2012 #5 Skrevet 19. februar 2012 Stoler aldri på IMDB etter de gav Moon 7 poeng. Skulle hatt 1 poeng
☆☆☆ Skrevet 19. februar 2012 #6 Skrevet 19. februar 2012 The Shawshank Redemption Schindlers liste Forrest Gump Lord Of The Rings-trioligien Den første Star Wars-triologien Elsker dessuten Tim Burton-filmer
cheni Skrevet 19. februar 2012 #7 Skrevet 19. februar 2012 Masse bra som er nevnt, vil legge til Sin city og Leon.
2tal Skrevet 19. februar 2012 #8 Skrevet 19. februar 2012 Mine favorittfilmer fra 2011: Winter`s bone Kongens tale True grit I en bedre verden Av serier er nok The Wire og Soprans de beste jeg har sett. Ellers er disse verdt et forsøk: Game of thrones: storslått og spennende eventyrdrama (litt ringenes herre-aktig) Hung: artig og velspilt drama om en mannlig gigolo Breaking bad: en kjemilærer (og familiemann) som sper på inntekten ved hjelp av ulovlige metoder. Innehar både drama, spenning, humor og litt tristesse! Dexter: bisarr krimserie med en super hovedrolleinnehaver The walking dead: overraskende bra zombieserie. Mad men: reklamebransjen på 60-tallet ++, en av de få seriene som klarer å holde flyten sesong etter sesong.
☆☆☆ Skrevet 19. februar 2012 #9 Skrevet 19. februar 2012 Glemte A Beutiful Mind ..og sikkert noen fler, mye bra film.
2 hjertegull :) Skrevet 19. februar 2012 #10 Skrevet 19. februar 2012 Hos meg er det fire filmer som topper, og de er ikke nye Titanic Pretty Woman Top Gun PS I love you (boka er egentlig bedre, men likevel, kjekk mann Av serier så liker jeg Terra Nova Homeland Grey's Privat Praksis Og den beste egentlig; Hele sex and the city serien :)
PRobert Skrevet 19. februar 2012 #11 Skrevet 19. februar 2012 Braveheart - Mel Gibson med deilig aksent og enda bedre kropp! Lèon - Ubeskrivelig bra! Taxi - De franske, helt rå. Star Wars - Harrison Ford, unnskyldning god nok dersom du ikke er supergeek som meg Indiana Jones - ^^ Mr. Ford:p The Fifth Element - Bruce Willis= HOT! Sukk... The Matrix - Knallgode, elsker dem. The Boondock Saints - Oh lord, Må SEES! Avatar - Utrolig søt film! X-Men Ever After - Drew Barrymore gjør en nydelig Cinderella! Må sees! Ocean's Eleven - Knallfilm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå