Gå til innhold

Trenger et spark..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er så vanvittig tiltaksløs for tiden.

 

Er gressenke i en lang periode framover, har et lite barn og studier. Generelt føler jeg ikke at dette er så veldig mye, studiene gjør meg fleksibel og barnet krever ikke spesielt mye så lenge vi holder oss i rutiner.

 

Men nå har det sklidd helt ut.. Først var barnet syk et par dager, så har jeg vært syk et par dager. Huset ser helt forferdelig ut, har prøvd å holde det sånn noenlunde, men det har blitt mye rot. Også har jeg dårlig samvittighet for barnet mitt som har omtrent ikke gjort annet enn å sitte foran tven disse dagene.

 

Jeg er fortsatt ikke helt i form. Har klart å gå ut en liten tur idag, vi gikk kanskje 100 m.

 

Hadde en krangel med et nært familiemedlem igår, noe som har tappet meg for energi. Sånn på toppen av det hele..

 

Huff. Dette ble et rart klageinnlegg merker jeg. Imorgen er det mandag og jeg vil gjerne være (i allefall nesten) a jour til da. Og jeg vet at jeg bare må ta tak i meg selv nå, men jeg aner ikke hvor jeg skal finne energien. Skulle ønske jeg kunne få et skikkelig spark i ræva nå.

 

Tusen takk til de som gidder å lese, og å svare på dette innlegget... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er høygravid og slapp om dagen, så kan ikke vise så mye til egen innsats for tiden :-p Huset er stort sett ålreit, med hjelp av stå-på-mann og flink treåring - lar det liksom aldri flyte over.

 

Tenk hvor fornøyd du blir med deg selv når du kan synke ned i sofaen i kveld og møte uka med et tålelig greit hus :-) Kanskje plukker du opp noen blomster til deg selv i premie? Gjorde jeg forrige uke (etter å ha tuktet meg til husvask). Kom igjen nå. En time med jobb, og mye er nok gjort. Sett på ei vaskemaskin, rydd over kjøkken og stue og dra over med støvsugeren. Da er vel mye gjort?

 

Lykke til, FLINKA!

Ps. Hvis du har vært syk, trenger du kanskje en sjokolade i premie etterpå. Det er i alle fall fortjent ETTER en ryddeøkt :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle krangler med familiemedlemmer en eller annen gang, og heldigvis kom din krangel med dette mennesket nå og ikke for eksempel midt i julestria. Det var nok uungåelig, og nå som dere har hatt en utblåsning blir det sikkert bedre. Så heldig at den lille er frisk igjen. Det er helt normalt å bli daff og tom etter å ha vært syk, og kanskje klarer dere å gå 200meter i morgen. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...