Anonym bruker Skrevet 19. februar 2012 #1 Skrevet 19. februar 2012 første mensdag 23 januar.(spotta 2 dager før) første positive el-test den 6 eller 7 feb. den jeg tok den 6 var vel like sterk som teststreken (vanskelig å bedømme) hadde positiv el-test den 7-8 jan. og den 9 januar var den kjempesterk positiv. fikk første positive g-test, veldi veldi svak fredag den 17 på ettermiddag. litt sterkere lørdag. og sterkere søndag ijen. men de er fortsatt svak. så har vel egentlig ikke ikm før ut i uke 8 nå. bør veø legge på et par dager fra den første positive streken eller beregne den fra den 9???? hva syns dere?
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2012 #2 Skrevet 19. februar 2012 Mest sannsynlig hadde du EL 9. eller 10. februar og er ca 3+2 eller 3+2.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2012 #3 Skrevet 19. februar 2012 har testa positiv veldig tidlig syns jeg. for testa med veldi veldi svak strek for 2 dager siden. da 3+1. da blir d ca 8dpo. men håper bare spiren klorer seg fast så regner med jeg blir satt tilbake på en eventuelt ul.
BareLykke*GravidLykke* Skrevet 19. februar 2012 #4 Skrevet 19. februar 2012 Da er du 3+6, dvs 4 uker i morgen. Hvis du har 28 dagers syklus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå