Gå til innhold

Sug Lut


Alva♂️♂️♂️♀️

Anbefalte innlegg

Se!

 

Elektriker :) Flink?

 

Og du... Tunnel?

 

Men... Nemlig - nemmelig, hemlig - hemmelig, temlig - temmelig ... Noen triks?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sug lut

Emmmm... hva? Kjenner litt på ubehaget akkurat nå siden jeg ikke skjønte noe av et tydeligvis lykkelig og godhjerta innlegg - men ...hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sug lut

Seriesvarer her nå - men altså:

Nemlig

Hemmelig

Temmelig

 

Trikset: Huskeregle.

Det er NEMLIG bare HEMMELIG som rimer på TEMMELIG.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! :) Skal notere huskeregel. Merkelig hvordan noen ord skal være så fryktelig vanskelige...

 

Og det er tunnel ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emmmm... hva? Kjenner litt på ubehaget akkurat nå siden jeg ikke skjønte noe av et tydeligvis lykkelig og godhjerta innlegg - men ...hva?

 

Hahaha! Lykkelig og godhjerta... Du får nå sagt det :P

 

Har barnefri i nesten hele dag og begynte å kjede meg litt (bieffekt av å normalt være okkupert av en hug småunger), kom bare plutselig på det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare innvendig. Se under juli 2011 :)

 

Uff, det minner meg på at jeg burde oppdatere den snart. Har jo tatt bilder i uken, men har ikke fått somlet meg til noen oppdatering... *rusle inn på bloggen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ganske stort. Jeg er faktisk ikke helt sikker på hvor stort, for vi har sett en del ulike tall til nå. Regner med vi får et skikkelig tall i sluttattesten. Men vil tro det er på ca 400 kvm i gulvareal. Hva det blir i BRA og BOA aner jeg ikke. Vi skal leie ut 70 kvm da, men joda, det blir plass nok :) Nå leier vi et hus på ca 120-130 kvadrat, så vi kjenner litt på at det skal bli godt med mer plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sug lut

Takk! :) Skal notere huskeregel. Merkelig hvordan noen ord skal være så fryktelig vanskelige...

 

Og det er tunnel ;)

Jeg klarer det ALDRI. Grmf. Gi meg en huskeregel?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer det ALDRI. Grmf. Gi meg en huskeregel?

 

Hmmm... Det var en utfordring... *tenke, tenke*... Ok, se på bokstaven "n" som en tunnel og "l" som vei i en retning, og så er det to løp, men bare en retning...? Eh...? Ok, så er ikke dette min sterkeste side :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det blir nok kjempegodt, kan tenke meg dere gleder dere :) Når tror dere at huset er innflyttingsklart?

 

Tømrer sier okt/nov, vi håper på starten av desember, men tror mer på januar neste år. Ting tar alltid mye lenger tid enn man håper...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sug lut

Jeg klarer det ALDRI. Grmf. Gi meg en huskeregel?

 

Hmmm... Det var en utfordring... *tenke, tenke*... Ok, se på bokstaven "n" som en tunnel og "l" som vei i en retning, og så er det to løp, men bare en retning...? Eh...? Ok, så er ikke dette min sterkeste side :P

Ikke dumt - toløps tunnel (hurra) men bare en vei! Kjøper den tvert!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...