Gå til innhold

Avent tutekopper!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er det verste dritet jeg har vert med på! Alle som en lekker som en sil, med og uten håndtakene på. Det lekker altså rundt kanten,og litt ut det hullet på tuten, så mini får inn i nesa. Makan til bortkastede penger. Og lekker ikke lite heller. Han kan veive med dem å bli klissvåt.

 

Noen med andre anbefalinger? Synes Nuk sine er rimelig ok, men heller ikke helt vanntett.

 

Og ja,de er skrudd skikkelig igjen og montert riktig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mentha & Junior

Samme problemet her! Vi har to aventkopper som er helt tette, og tre som lekker. Føler det er et sjansespill når man kjøper de, og særlig de nye modellene lekker i øst og vest.

 

Vil også gjerne ha tips om gode og tette kopper!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er serlig de nyeste som er verst! Godt og høre at det ikke bare er meg som har vert uheldig med alle 6 jeg har, hehe :S.

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er serlig de nyeste som er verst! Godt og høre at det ikke bare er meg som har vert uheldig med alle 6 jeg har, hehe :S.

HI

 

Du lærer ikke heller da skjønner jeg... det er faktisk lov å reklamere, og la være å kjøpe fler like. Mine fungerer helt fint. Men setter en de sammen feil så lekker de.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bambino er helt tette, bedre å drikke av, ingen smådeler og er så vidt jeg vet billigere.

Får de på iallfall Coop og Rimi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...