Gå til innhold

"Unge mødre"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lenge fulgt med på "unge mødre" norke og danmark. De norske unge mødrene syntes jeg er kjempe flinke . De er blide , de står på, flinke med barne, leker med barne, tar utdannelse osv.

De danske unge mødrene der er de deppa (katarina), driter i ungen sin/depper (malou stella).. ting er så dystert med de unge mødrene fra danmark (ikke alt men mye)....

Malou stella virket som ei kjempe jente når hun gikk gravid. Nå virker det som om hun ønsker ungen sin langt vekk. Ikke mye kjærlig mor der i gården, virker det som.... å disse bærsje bleiene til Tino, de orker hun tilsynelatende ikke å ta. for en mor...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig! De norske jentene virker laaaaaaangt mer oppegående enn de danske jentene som både røyker, fester og turer rundt.

Syns jevnt over at de norske unge mødrene, bortsett fra enkelte unntak (skal ikke nevne navn), er flinke og oppegående jenter.

Skrevet

helt enig. Selv om det er bra å få ett innblikk i at ting kan være vanskelig slik som unge mødre DK, så har de tydeligvis plukket ut alle de depressive når de valgte deltagere. Ikke mange muntre frøkner fra UM danmark..

Skrevet

Synes nesten hun Christina tar kaka... Ungen har sitt første bursdagsselskap når han er 3 år fordi de ikke har hatt råd tidligere (ikke barneselskap vel og merke, det ble for dyrt). Men råd til silikon i puppene det hadde hun!

Synes også de fleste mødrene i den norske versjonen er fornuftige og gode mødre. Meeeen det kommer nok litt an på hvordan produksjonsselskapet ønsker å fremstille de tror jeg. En kunne sikkert funnet like blåste mødre i Norge, og like gode mødre i Danmark ;)

Skrevet

For meg virker det som Stella sliter med en depresjon, og at hun egentlig

trenger hjelp for å komme seg ut av den.

• 1 måned senere...
Skrevet

Hva som gjorde at hun ene i DK mistet jenten sin. Noen som fikk med seg det? Kom midt inni og skjønte ingenting.... Må være helt grusomt da!!

Skrevet

Hva som gjorde at hun ene i DK mistet jenten sin. Noen som fikk med seg det? Kom midt inni og skjønte ingenting.... Må være helt grusomt da!!

Jeg fikk ikke med meg så mye jeg heller, men hun hadde ikke kjent liv tror jeg og fødte den døde jenta. De venter vel på obduksjonsrapport

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...