Gå til innhold

Hvorfor vil kirurgen legge over brystmuskelen? Noen som har gjort det?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Trodde det alltid ble best resultat om man la under? Han sa at på meg ville resultatet ble best om man la over.

 

Jeg trodde over betydde at de ville bli hengete og stygge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har over muskelen, de er absolutt IKKE hengete og stygge til tross for amming og graviditeter! haha, herregud... Folk er bygget forskjellig, og kirurgen ser nok best hva som gir optimalt resultat på akkurat deg HI.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har under muskelen fordi jeg er så tynn. Kunne jeg hatt over ville jeg helt klart hatt det. Når jeg bruker armene, flytter puppene på seg pga muskelen, hvis du skjønner hva jeg mener? Ingen av de jeg kjenner som har over har hengete;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde det var slik at når man har lite brystvev så legger man under og når man har mye(eller nok da) så legger man over??

 

Eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det stemmer nok at man legger over om man har tom posse å fylle i .. Mine ligger over , og de er ikke hengete og stygge. Legger under til de som ikke har noe fra før!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har under muskelen. er tynn og hadde ingen pupp fra før:p Men dette vet kirurgen din best, stol på han. Er du veldig tynn ville jeg spurt hvorfor han ville legge over ikke under. DET GIR PENEST RESULTAT NåR DU LEGGER UNDER MUSKELEN OM DU IKKE HAR STORT DER FRA FøR:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har under muskelen. er tynn og hadde ingen pupp fra før:p Men dette vet kirurgen din best, stol på han. Er du veldig tynn ville jeg spurt hvorfor han ville legge over ikke under. DET GIR PENEST RESULTAT NåR DU LEGGER UNDER MUSKELEN OM DU IKKE HAR STORT DER FRA FøR:)

Dette kommer an på hvor mye du skal ha. Jeg skulle først ha over, men da jeg bestemte meg for at jeg ville ha en del mer enn vi opprinnelig pratet om, måtte jeg legge under. Jeg hadde heller ikke noe fra før. Hvor mye har du, hvis jeg kan spørre? ;)

 

#4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har under muskelen. er tynn og hadde ingen pupp fra før:p Men dette vet kirurgen din best, stol på han. Er du veldig tynn ville jeg spurt hvorfor han ville legge over ikke under. DET GIR PENEST RESULTAT NåR DU LEGGER UNDER MUSKELEN OM DU IKKE HAR STORT DER FRA FøR:)

Dette kommer an på hvor mye du skal ha. Jeg skulle først ha over, men da jeg bestemte meg for at jeg ville ha en del mer enn vi opprinnelig pratet om, måtte jeg legge under. Jeg hadde heller ikke noe fra før. Hvor mye har du, hvis jeg kan spørre? ;)

 

#4

 

Jeg er en B-cup. Skal ha full C. ALtså 260 gram i hver.

 

Hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...