Ikkenonick Skrevet 19. februar 2012 #1 Skrevet 19. februar 2012 Livet går som kjent videre, også mitt. For dere som har lest og fulgt med på bloggen, takk så mye til dere! Håper dere alle får en fantastisk tid fremover, og de av dere som er her inne fra som har kommentert en masse på bloggen og goså hatt en tøff tid, jeg unner dere alt godt! Håper dere har funnet deres vei også! http://blankearkogfargestifter.wordpress.com/2012/02/19/slutt/ Mvh Blankeark/Ikkenonick
Love my kidz Skrevet 19. februar 2012 #3 Skrevet 19. februar 2012 Jeg har ikke fulgt bloggen, men tittet litt innom nå. Du skriver så fint, så skal sikkert lese mer senere. Synes det er stort å overvinne utroskap, håper dere lever lykkelig resten av livet
Gjest amandine Skrevet 20. februar 2012 #5 Skrevet 20. februar 2012 Jeg har heller ikke fulgt bloggen din, har vært sporadisk innom om den har vært nevnt her som jeg har snublet over. -Nok dog til å vite at jeg har dyp respekt for jobben du gjør og har gjort, og jeg ønsker deg alt godt fremover.
Indigo 08-10-13 Skrevet 22. februar 2012 #7 Skrevet 22. februar 2012 Hei, føler bare for å kommentere:) Datt innom bloggen din natt til mandag, da jeg var på nattevakt, og hadde en usedvanlig rolig vakt. Jeg fikk derfor tid til å lese igjennom bloggen din fra A til å. Og jeg har tenkt på din historie siden. Dine erfaringer har fått meg til å tenke igjennom livet mitt, og at man ikke skal ta noe for gitt. Kjenner meg igjen som type person på mange punkter i forhold til det hvordan man forholder seg til en alvorlig livskrise, og jeg har virkelig lært av din historie. Heretter skal jeg jobbe hver dag for at jeg og mannen skal ha et godt ekteskap. ønsker deg masse lykke til i livet, og håper du med tid og stunder kan tilgi og finne en måte å leve videre med dette på. Jeg har tro på at du vil lykkes ut i fra historien du forteller! All respekt til deg. Tusen takk for at du delte historien din med oss!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå