Anonym bruker Skrevet 18. februar 2012 #1 Skrevet 18. februar 2012 har dere noen forslag på veldig billige vogner? f.eks duo. vogner, eller kombi.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2012 #3 Skrevet 19. februar 2012 ABC design cobra. trehjuling, både babydel og sittedel. Stabil og lett. Under 4000 for den helt ny.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2012 #4 Skrevet 19. februar 2012 ABC design cobra. trehjuling, både babydel og sittedel. Stabil og lett. Under 4000 for den helt ny. Syns ikke no om den. tenkte mer på 4 hjul. HI
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2012 #5 Skrevet 19. februar 2012 Er det ikke simo som en kan få ganske rimlig på tilbud da, mener å ha hørt det. Men jeg ville heller kjøpt en som er pent brukt for min er faring er at sportsvogn delen ikke blir brukt fordi den er så stor og tung.
Gutta er ute og puppene henger Skrevet 19. februar 2012 #6 Skrevet 19. februar 2012 Brio happy er ikke kjemedyr. Om du kjøper duo modellen kan du kjøpe sportsdelen senere når du har brukt for den;) Har vogna selv og er kjempefornøyd;)
MrsMilla Skrevet 19. februar 2012 #7 Skrevet 19. februar 2012 har dere noen forslag på veldig billige vogner? f.eks duo. vogner, eller kombi. Da ville jeg heller kjøpt ei skikkelig god vogn som var litt brukt.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2012 #8 Skrevet 19. februar 2012 Brio happy er ikke kjemedyr. Om du kjøper duo modellen kan du kjøpe sportsdelen senere når du har brukt for den;) Har vogna selv og er kjempefornøyd;) har tenkt på den selv. syns den ser utrolig bra ut. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå