Anonym bruker Skrevet 18. februar 2012 #1 Skrevet 18. februar 2012 Er lik null! La på meg 30 kg, og babyen ble tatt med keisersnitt, men hadde jo ett håp om å se sånn noenlunde ut så lenge etterpå, til tross. Jeg som alltid har vært tynn og str 34, har nå hengemage og er str 42.. Mitt lille mirakel er såklart verdt det, men jeg håper jo å se sånn noenlunde normal ut snart..;p Er det noen som har erfaringer å dele? Gjerne med en happy ending..
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2012 #2 Skrevet 18. februar 2012 Gikk ikke ned før jeg sluttet amme jeg. Hormonene slo nok litt krøll på seg og ettersom jeg forsto på helsesøster er det ganske vanlig at kvinnekroppen holder litt på kaloriene for å sikre seg nok til amming, skrur ned forbrenningen litt og lar stoffskiftet synke litt. Da jeg sluttet amme rant kiloene av uten problemer, og jeg vet flere som kan fortelle det samme. Mange som er ganske runde i barseltiden og permisjonstiden, men når ammingen nærmer seg slutten, man er tilbake på jobb og kroppen/hormonene faller på plass igjen blir kroppen mer som før.
M.I.A Skrevet 18. februar 2012 #3 Skrevet 18. februar 2012 Takk for svar.. Håper dette stemmer for meg også.. Da får jeg beholde den gamle garderoben min, i håp om å passe den igjen...
M.I.A Skrevet 18. februar 2012 #4 Skrevet 18. februar 2012 Hehe, den anonymknappen er ikke helt min greie...... HI
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2012 #5 Skrevet 18. februar 2012 Gikk ned ca 10kg på sykehuset, 3,7 av disse var baby.. I dag, 11uker etter er vekta den samme som den dagen jeg gikk ut døra på sykehuset.. magen er en stripete bolledeig og ryggen er rene premiegrisen når det kommer til flesk... Slik var det ikke da jeg fikk første for to år siden, da var jeg tilbake på normalen tre uker etter... Men håper å få det fjernet når jeg er ferdig å amme, for slik det tyter over buksekanten i dag er lite lekkert! hormoner er no dritt, rett og slett!
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2012 #6 Skrevet 18. februar 2012 Utenom det som har forsvunnet i løpet av den første uka har jeg måttet jobbe for å få av, hver gang. Happy ending er vel at når jeg har vært lei av å være på slank så har jeg blitt gravid igjen. Satser på det ornder seg til jeg blir bestemor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå