Anonym bruker Skrevet 18. februar 2012 #1 Skrevet 18. februar 2012 Min kjære bestemor er på sykehuset. Klokken og to veldig verdifulle ringer er borte. Hun er helt fortvilet Noen som kan se hvor de er?
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2012 #2 Skrevet 18. februar 2012 Jeg ser en skål eller en bolle. En litt gammeldags, lav en, med ruglete kant. Den er hvit med noe mønster på. Blomster, kanskje?
Himmel og hav Skrevet 18. februar 2012 #3 Skrevet 18. februar 2012 Jeg kan ikke "se", men har dere sjekket om personalet har tatt det av henne ved innleggelse og lagt det sammen med klærne hennes eller i en konvolutt eller noe? Evt at en annen slektning har tatt det med seg hjem og at hun ikke husker det i farta?
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2012 #4 Skrevet 19. februar 2012 Takk for svar:) Hun var på 4 forskjellige avdelinger den dagen hun kom inn på sykehuset, og hun husker ikke hvor de tok av henne klær/smykker. Hun har også mistet skoene sine :S Noen andre?
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2012 #5 Skrevet 19. februar 2012 Det er vanlig å ta slikt av ved innleggelse. Så det er nok på en av de avdelingene. Dere får bare snakke med de ulike avdelingene, så finner dere det nok Man trenger ikke "se" for å forstå dette. Kun jobbe på sykehus
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2012 #6 Skrevet 19. februar 2012 Sånt som skjer dessverre. Da min bestefar var på sykehuset sist klarte de å sende bagen hans med en annen mann når de flyttet de rundt fra avdeling til avdeling, og den ble bare borte. Begge mennene bor på sykehjem, men ingen av sykehjemmene de bor på har sett snurten av bestefar sin bag så den ble rett og slett borte på sykehuset. Lommebok, klokke og noe tøy var vekk, ikke akkurat greit for en mann på 90 år å måtte sperre kontoen, få nytt kontonr osv fordi lommeboken er vekk...
HvittHus Skrevet 19. februar 2012 #7 Skrevet 19. februar 2012 Sånt som skjer dessverre. Da min bestefar var på sykehuset sist klarte de å sende bagen hans med en annen mann når de flyttet de rundt fra avdeling til avdeling, og den ble bare borte. Begge mennene bor på sykehjem, men ingen av sykehjemmene de bor på har sett snurten av bestefar sin bag så den ble rett og slett borte på sykehuset. Lommebok, klokke og noe tøy var vekk, ikke akkurat greit for en mann på 90 år å måtte sperre kontoen, få nytt kontonr osv fordi lommeboken er vekk... Bestemor lå på sykehus nylig, og ble sendt hjem med en annens jakke og støvletter. Dette hadde selvfølgelig ikke vært noe problem med en åndsfrisk dame, men hun er dement, så før problemet ble oppdaget, hadde bestemor gitt bort støvlettene;-) Etter mye detektivarbeid, ble de oppsporet, slik at damen som var uten yttertøy fikk tilbake utstyret sitt. Ts: Prøv å ta en runde på de forskjellige avdelingene. Kanskje de finner en konvolutt med din bestemors navn i et skap el.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå