Anonym bruker Skrevet 18. februar 2012 #1 Skrevet 18. februar 2012 men kan brystvortene bli mindre igjen når man slutter å amme?? De ble en del større gjennom graviditet/amming, ser liksom ikke for meg at det går an at de "krymper" tilbake igjen, og gruer meg til puppene blir små igjen med enorme brystvorter
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2012 #2 Skrevet 18. februar 2012 Hehe, mine er større enn før jeg ble gravid første gang, men de er ikke "5cm" nå et drøyt halvår etter jeg sluttet å amme nr2
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2012 #3 Skrevet 18. februar 2012 Mine to smokker ser dessverre fremdeles ut som to smokker. Er ikke rart at ungene ville ha meg istedetfor den kunstige saken.
Lillemus&mamma'n Skrevet 18. februar 2012 #5 Skrevet 18. februar 2012 Mine har blitt som de var igjen, problemet er vel heller at brystene har blitt større enn de var - er nå oppe i 70G, mot 70F da jeg ble gravid for tre og et halvt år siden.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2012 #6 Skrevet 18. februar 2012 Mine har også heldigvis blitt mindre igjen etter ammeslutt. Ikke helt som før, men nesten.
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 18. februar 2012 #7 Skrevet 18. februar 2012 Mine ble ikke mindre etter første barn:( de ble enda større da jeg fikk barn nr 2 og er fremdeles like stor. Hvis jeg Får flere barn så har jeg ikke bryst med brystvorter, men brystvorter med bryst, Hehe.. Neida er ikke så gale men skulle ønske de kunne krympe litt ihvertfall når puppene har gjort det!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå