Gå til innhold

Analsex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har i det siste drømt om analsex og ønsker å ha dette med mannen min. Problemet er at jeg vet ikke hvordan jeg skal ta det opp eller ta initiativ til det. Han har aldri spurt om vi skal prøve det før, så jeg aner ikke om det er noe han ønsker. Har det liksom for meg at det er gutter som i utgangspunktet ønsker analsex.. Så jeg syns det er flaut å ta det opp og flaut å ønske å ha det.. Hvordan ville du gått frem?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare spør han rett ut. Tror ikke han døøøør om du spør han om det liksom ;)

Skrevet

Jeg hadde det likens. Mannen min hadde aldri sakt noe om at han ønsket dette.

Hadde gått å tenkt på det leeenge. Så til slutt, på et passende tidspungt sporte jeg ganske så forsiktig, å han var med på leken ifra første stund!

Nå har vi analsex ganske ofte, eller av og til hverfall ;)

Skrevet

Han får da sikkert boner bare du nevner anal for ham... de fleste menn liker rompehull ;p

• 1 måned senere...
Skrevet

Mannen min elsker det,men jeg hater det.Gjorde det 2 ganger og det var det rene tortur for meg.Ikke godt i det hele tatt.Skal aldri si ja mer.Anbefaler ikke det.Det var veldig vondt for meg.

Skrevet

Jeg bare spurte min mann en dag, jeg hadde hatt det fra før av men ikke han. Nå har vi det av og til.

Vil råde deg til å ha god tid, ikke hast dere uti dette for første gang. Fort gjort at det gjør vondt og ikke blir en så god erfaring. Og la deg styre tempoet i starten, han kjenner ikke om det er ubehagelig eller vondt for deg så om du styrer i starten har du kontroll. Så kan dere slippe dere løs når dere slapper av og ting går seg til.

Skrevet

Hei, jeg er ikke HI, men lurer på en ting..

Jeg har prøvd analsex to ganger før, eller prøvd og prøvd da. Ene ganga var på fylla og ble ganske klønete. Jeg ville, men vi hadde jo ikke noe glidemiddel så ble bare masse klomsete greier. Andre ganga kjørte fyren bare på uten forvarsel og det var jo driitvondt! Og det lukta heller ikke spesielt godt, æsj.

Er i fast forhold og har såå lyst til å prøve. Hva bør jeg tenke på i forkant? Tenker på renslighet, oppvarming, hele pakka.. Uff, dette er flaut å spørre om.

Skrevet

Jeg har prøvd analsex to ganger før, eller prøvd og prøvd da. Ene ganga var på fylla og ble ganske klønete. Jeg ville, men vi hadde jo ikke noe glidemiddel så ble bare masse klomsete greier. Andre ganga kjørte fyren bare på uten forvarsel og det var jo driitvondt! Og det lukta heller ikke spesielt godt, æsj.

Er i fast forhold og har såå lyst til å prøve. Hva bør jeg tenke på i forkant? Tenker på renslighet, oppvarming, hele pakka.. Uff, dette er flaut å spørre om.

Kan bare snakke av egen erfaring, men vi pleier å "varme opp" med en dusj sammen ofte. Da får man fysisk varme og man får senket skuldrene og slappet av litt selv også. Bare stryking og kosing i dusjen, og så får man vasket seg godt og slipper å føle seg skitten.

Liker ofte å begynne med litt "vanlig" sex, kanskje en klitorisorgasme, før jeg begynner så jeg rekker å bli skikkelig klar selv. Da blir jo mannen større og hardere, men for meg går det bra.

Smør inn både deg selv og mannen med masse glidemiddel, og TA KONTROLLEN SELV når han skal inn. Menn aner ikke hvor vondt det kan være, og det er fort gjort at de bare kjører på, men be han stå helt stille og så bruker du den tiden du trenger på å føre han inn. Jeg har brukt flere minutter, og det hender han må ut og inn et par ganger før jeg får det til. Her er tid og tålmodighet alfa og omega for at det skal bli noe godt.

Når han først er helt inne er det greit, da er det ikke noe fare for at det skal bli vondt lenger (for meg i alle fall), så da får han bare kjøre på ;)

Så det viktigste er: 1. avslapping, 2. glidemiddel, 3. TID :) Lykke til!

Skrevet

Kan bare snakke av egen erfaring, men vi pleier å "varme opp" med en dusj sammen ofte. Da får man fysisk varme og man får senket skuldrene og slappet av litt selv også. Bare stryking og kosing i dusjen, og så får man vasket seg godt og slipper å føle seg skitten.

Liker ofte å begynne med litt "vanlig" sex, kanskje en klitorisorgasme, før jeg begynner så jeg rekker å bli skikkelig klar selv. Da blir jo mannen større og hardere, men for meg går det bra.

Smør inn både deg selv og mannen med masse glidemiddel, og TA KONTROLLEN SELV når han skal inn. Menn aner ikke hvor vondt det kan være, og det er fort gjort at de bare kjører på, men be han stå helt stille og så bruker du den tiden du trenger på å føre han inn. Jeg har brukt flere minutter, og det hender han må ut og inn et par ganger før jeg får det til. Her er tid og tålmodighet alfa og omega for at det skal bli noe godt.

Når han først er helt inne er det greit, da er det ikke noe fare for at det skal bli vondt lenger (for meg i alle fall), så da får han bare kjøre på ;)

Tusen takk for svar! Tror jammen jeg må spørre om vi skal dusje sammen snart :D Takk igjen! :)

Skrevet

Tusen takk for svar! Tror jammen jeg må spørre om vi skal dusje sammen snart :D Takk igjen! :)

Bare hyggelig :D Håper det blir bra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...