Anonym bruker Skrevet 18. februar 2012 #1 Skrevet 18. februar 2012 Skal på CT og er litt usikker på om jeg er allergisk mot kontrastmiddelet.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2012 #2 Skrevet 18. februar 2012 Her i huset er det gastrofin som benyttes
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2012 #3 Skrevet 18. februar 2012 Her i huset er det gastrofin som benyttes Her i huset?? Lurer litt på hva slags husholdning du driver nå altså Er det JOD i gastrofin? Har aldri tatt CT før, men en eller annen luring har nevt i forbifarten at med min allergi ikke skulle ta CT eller kanskje det var MR??? lettere forvirret HI
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2012 #4 Skrevet 18. februar 2012 Har (dessverre) en kreftsyk mann som tar CT jevnlig for å sjekke forholda. Om det er jod i gastrofin aaaaner jeg ikke. Men det kan kanskje googles?? Evt. hør med en farmasøyt? Kanskje du skulle ta kontakt med en lege e.l. som kan svare deg ang. allergien.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2012 #5 Skrevet 18. februar 2012 Har (dessverre) en kreftsyk mann som tar CT jevnlig for å sjekke forholda. Om det er jod i gastrofin aaaaner jeg ikke. Men det kan kanskje googles?? Evt. hør med en farmasøyt? Kanskje du skulle ta kontakt med en lege e.l. som kan svare deg ang. allergien. Jeg fikk time til CT i postkassa i dag og den er på mandags morgen så jeg rekker ikke å få sagt ifra, eller avlyst for den saks skyld. Henvisningen ble jo sendt på torsdag så dette er jo lynraskt til å være helsevesnet.. Skal google litt rundt noe som jeg ikke tenkte på før jeg postet innlegget. God bedring til mannen din, håper han blir frisk igjen Hi
Flettfrid og lilleprins Skrevet 19. februar 2012 #6 Skrevet 19. februar 2012 Spørs hva du skal ta CT av. dersom det er mage/tarm er det ofte gastrografin som brukes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå