Anonym bruker Skrevet 18. februar 2012 #1 Skrevet 18. februar 2012 er en vikar i barnehagen som er utrolig kjekk. han og jeg har en god tone. mannen min virker som ikke liker at jeg engang snakker med denne vikaren. mannen min vil ikke gå bort til denne vikaren engang og høre om hvordan dagen til ungen har hvert om han er der. vi henter seint på dagen og da er det bare en voksen igjen på hver avd. denne vikaren er der mye. jeg har ikke gitt mannen grunn til og tro at det er noe med meg og vikaren. mannen min og jeg har slitt veldig siden september. pga familien til mannen. de gjør ting vanskelig. jeg er usikker på hvordan jeg kan takle dette. vil gjerne prate med vikaren om dagen til ungen min. og det uten at mannen min skal vise så tydelig at han ikke liker at jeg prater med denne vikaren. er usikker på hvordan dette blir for forholdet vårt videre. han må jo stole på meg. trenger noen råd.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2012 #2 Skrevet 18. februar 2012 Det er faktisk ikke ditt problem. Det er din manns. Du overser, for dess mer du tar hensyn til idioti, dess mer idioti blir det.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2012 #3 Skrevet 18. februar 2012 Øh.... altså, du lar din manns ubegrunnede sjalusi avgjØre at du ikke får vite hvordan barnet ditt har hatt det i barnehagen?!!!? Det er sånn cirka det dummeste jeg har hØrt i hele dag.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2012 #4 Skrevet 18. februar 2012 Overse, eller så speiler du oppførselen hans i en ukes tid altså akkurat det samme som han. Da kan du klikke i vinkel på at han snakket lenge med kassadama, så på rompa til hun som gikk forbi eller smilte forførende... Noen ganger er det lettere for menn å få det inn med t.skje... Du kan gjerne også bytte tv-kanal pga at programlederen var fin eller rett å slett skru av tven innimellom med samme begrunnelse.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2012 #5 Skrevet 18. februar 2012 Hvorfor må dere være to for å hente unge® i bhg? Og selvfølgelig over ser du det og ber han få hjelp til HANS problem siden det går ut over ungen(e) og deg.
Gjest Ingen skal få! Skrevet 18. februar 2012 #6 Skrevet 18. februar 2012 Er du HI som har skrevet mange tråder om denne svigerfamilien, hvor dere går til psykolog osv? Jeg syns faktisk ikke mannen din virker helt grei mot deg heller. Og etter alle disse innleggene, hvis det er deg da, så syns jeg faktisk at det kan virke som du er better off alone... Dersom mannen din "nekter" deg å snakke med en kjekk vikar i bhg så har han jo store sjalusiproblemer. Det er faktisk ganske sykt...
MrsMilla Skrevet 18. februar 2012 #7 Skrevet 18. februar 2012 er en vikar i barnehagen som er utrolig kjekk. han og jeg har en god tone. mannen min virker som ikke liker at jeg engang snakker med denne vikaren. mannen min vil ikke gå bort til denne vikaren engang og høre om hvordan dagen til ungen har hvert om han er der. vi henter seint på dagen og da er det bare en voksen igjen på hver avd. denne vikaren er der mye. jeg har ikke gitt mannen grunn til og tro at det er noe med meg og vikaren. mannen min og jeg har slitt veldig siden september. pga familien til mannen. de gjør ting vanskelig. jeg er usikker på hvordan jeg kan takle dette. vil gjerne prate med vikaren om dagen til ungen min. og det uten at mannen min skal vise så tydelig at han ikke liker at jeg prater med denne vikaren. er usikker på hvordan dette blir for forholdet vårt videre. han må jo stole på meg. trenger noen råd. Jeg er også ganske sjalu av meg - og om jeg var mannen din så tror jeg det beste hadde vært at dere jobbet med deres forhold og ble sikre på hverandre slik. Du kan også være bevisst på å ikke ha en flørtete tone med han vikaren, men holde deg til de rollene dere har (altså at det er irrelevant om han er kjekk eller ikke, han er på jobb...) - men du skal helt klart ikke slutte å prate med ham om barnet - bare ha normal oppførsel :-) Kanskje bli flinke på å gi hverandre kompementer - du og mannen din - for å bygge opp felles selvtillit og sette pris på hverandre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå