Gå til innhold

herregud, jeg må være elendig i senga..

Anbefalte innlegg

Skrevet

2 av 4 jeg har hatt sex med har fått slapp penis når vi har begynt på selveste sexen.. herregud, hva gjør jeg galt.. :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Antagelig har du bare valgt feil menn, at han sliter med impotens er ikke din feil.

Skrevet

tror eller det er de du skal ha sex som har et problem ikke du.

har også opplevd dette en gang. den jeg skulle ha sex med fikk den aldri opp.

fikk aldri hatt sex.

det er gutten/ mannen som har prob ikke du..

Skrevet

Hadde det vært deg, så hadde de vel streng tatt ikke prøvd seg en gang :) (IKKE frekt ment!!!)

Skrevet

mulig de plages med prestasjonsangst?

Skrevet

Var han full? Mange menn får fyllepikk... De to siste jeg har ligget med fikk den ikke helt stiv da vi prøvde på natta, men på morgenen gikk det heeelt fint. Og det var ikke fordi jeg var dårlig i senga eller de ikke var kåte nok, det var rett og slett pga alkoholen.

Skrevet

Jeg har hørt at noen kan få presentajonsangst, og dermed ikke får den opp :P Så kanskje du skulle ta det som et komplimang ;)

Sitter her med to hallfulle karer, og begge innrømmer at de kan få problemer med akkurat det om de får presentasjonsangst, og at det er en veldig vanlig grunn :)

Skrevet

Mannfolk kan jo få prestasjonsangst og det igjen går jo utover stivheten igjen...

Så det er nok ikke din feil nei... :-)

Skrevet

Ok, sett at det er deres feil da. Men hva gjør DU i senga? Ingen er født førsteelskere, øvelse gjør faktisk mester også her ;) Jeg var nok ingen hoppe i mine yngre dager, men nå som jeg er i 30-årene nyter jeg sex som aldri før. Og det har jo å gjøre med at jeg har lært mye opp gjennom årene, er tryggere på meg selv, er ikke så oppsatt på å tenke på hvordan jeg ser ut, og ikke minst så klarer jeg å kaste hemningene!

Klarer du å slappe av og være hengiven når du har sex? Tør du å spørre hva de liker?

Skrevet

Menn har bare to følelser: sulten og kåt. Ser du han uten ereksjon, lag noe mat til han.

Skrevet

Takk for svar, føler meg mye bedre :-D

ingen av de var full nei :-)

-hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...