Anonym bruker Skrevet 18. februar 2012 #1 Skrevet 18. februar 2012 datteren min har øreverk og jeg gav henne akkurat ibux, nå har hun fått utslett i ansiktet og på hendene og klør veldig. kan jeg gi henne phenamin også? Phenamin er jo bare allergimedisin
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2012 #2 Skrevet 18. februar 2012 Ja, du kan gi henne det (hvis det er skrevet ut til henne i utgangspunktet). Ingen fare å kombinere. Det jeg lurer på er om hun reagerer på Ibux. Hvorfor har hun fått utslettet? I så fall ville jeg tatt en tlf. til legevakta for å forsikre meg om at det ikke må gjøres noe mer med.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2012 #3 Skrevet 18. februar 2012 Ja, du kan gi henne det (hvis det er skrevet ut til henne i utgangspunktet). Ingen fare å kombinere. Det jeg lurer på er om hun reagerer på Ibux. Hvorfor har hun fått utslettet? I så fall ville jeg tatt en tlf. til legevakta for å forsikre meg om at det ikke må gjøres noe mer med. Takk for svar:) Ja, den er skrevet ut til henne pga allergi og eksemhud. Er ikke ibuxen hun reagerer på, hun er syk og da får hun alltid litt ekstra eksem stakkars:(
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2012 #4 Skrevet 18. februar 2012 Ja, du kan gi henne det (hvis det er skrevet ut til henne i utgangspunktet). Ingen fare å kombinere. Det jeg lurer på er om hun reagerer på Ibux. Hvorfor har hun fått utslettet? I så fall ville jeg tatt en tlf. til legevakta for å forsikre meg om at det ikke må gjøres noe mer med. Takk for svar:) Ja, den er skrevet ut til henne pga allergi og eksemhud. Er ikke ibuxen hun reagerer på, hun er syk og da får hun alltid litt ekstra eksem stakkars:( Hvis man lurer på kombinasjonen av legemidler, kan man gå inn på interaksjoner.no og skrive inn preparatnavnene
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2012 #5 Skrevet 18. februar 2012 Ja, du kan gi henne det (hvis det er skrevet ut til henne i utgangspunktet). Ingen fare å kombinere. Det jeg lurer på er om hun reagerer på Ibux. Hvorfor har hun fått utslettet? I så fall ville jeg tatt en tlf. til legevakta for å forsikre meg om at det ikke må gjøres noe mer med. Takk for svar:) Ja, den er skrevet ut til henne pga allergi og eksemhud. Er ikke ibuxen hun reagerer på, hun er syk og da får hun alltid litt ekstra eksem stakkars:( Hvis man lurer på kombinasjonen av legemidler, kan man gå inn på interaksjoner.no og skrive inn preparatnavnene Det var kjempenytting informasjon, tusen takk:) hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå