Gå til innhold

Farlig å ta både polaromin(?) (phenamin) sammen med ibux?

Anbefalte innlegg

Skrevet

datteren min har øreverk og jeg gav henne akkurat ibux, nå har hun fått utslett i ansiktet og på hendene og klør veldig. kan jeg gi henne phenamin også?

Phenamin er jo bare allergimedisin

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, du kan gi henne det (hvis det er skrevet ut til henne i utgangspunktet). Ingen fare å kombinere.

Det jeg lurer på er om hun reagerer på Ibux. Hvorfor har hun fått utslettet? I så fall ville jeg tatt en tlf. til legevakta for å forsikre meg om at det ikke må gjøres noe mer med.

Skrevet

Ja, du kan gi henne det (hvis det er skrevet ut til henne i utgangspunktet). Ingen fare å kombinere.

Det jeg lurer på er om hun reagerer på Ibux. Hvorfor har hun fått utslettet? I så fall ville jeg tatt en tlf. til legevakta for å forsikre meg om at det ikke må gjøres noe mer med.

Takk for svar:)

Ja, den er skrevet ut til henne pga allergi og eksemhud. Er ikke ibuxen hun reagerer på, hun er syk og da får hun alltid litt ekstra eksem stakkars:(

Skrevet

Ja, den er skrevet ut til henne pga allergi og eksemhud. Er ikke ibuxen hun reagerer på, hun er syk og da får hun alltid litt ekstra eksem stakkars:(

Hvis man lurer på kombinasjonen av legemidler, kan man gå inn på interaksjoner.no og skrive inn preparatnavnene :)

Skrevet

Hvis man lurer på kombinasjonen av legemidler, kan man gå inn på interaksjoner.no og skrive inn preparatnavnene :)

Det var kjempenytting informasjon, tusen takk:)

hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...