Anonym bruker Skrevet 18. februar 2012 #1 Skrevet 18. februar 2012 Har så lyst på ABC design Cobra, turkis og svart 2012 modell. Men HVOR skal jeg få tak i den? Er litt skeptisk til å bestille fra utlandet.. Noen som veit et sted i Norge som har den? Ev. en nettside.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2012 #2 Skrevet 18. februar 2012 Ingen som har sett disse i en butikk nær seg...?
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2012 #3 Skrevet 18. februar 2012 Biteringen i Bergen. Nettbutikk: www.biteringen.no Nå vet jeg at de fører den, men jeg googlet allikevel, og fikk Biteringen opp som første treff......
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2012 #4 Skrevet 18. februar 2012 Selvfølgelig har jeg også googlet... Og på nettbutikken til biteringen har de IKKE modellen eller fargen jeg vil ha. jeg vil altså ha blå/turkis 2012-modell, ikke rosa 2011-modell. Finner den bare ikke! Ikke i norske nettbutikker. Derfor tenkte jeg at noen kanskje hadde sett den. Den ser altså sånn ut: http://www.baby-mark...Collection.html
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2012 #5 Skrevet 18. februar 2012 Babycare har tatt inn disse vognene. Send en mail å hør om de kan bestille!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå