Anonym bruker Skrevet 18. februar 2012 #1 Skrevet 18. februar 2012 Er gravid i uke 35, og har plutselig fått vonde smerter i magen. De sitter liksom nedi lysken på en måte, som gjør meg omtrent ute av stand til å bevege meg. Har hatt masse kynnere gjennom dette svangerskapet, og det føles ikke helt ut som dette. Mer som verking, rett og slett. Natta var helt forferdelig, våknet opp og hadde smerter/kynnere som gjorde at jeg ikke fikk reist meg opp av senga. I våken tilstand (eller oppegående tilstand) så er smertene omtrent borte, det er altså mest når jeg ligger. Føler også litt mindre liv, selv om det er der. Begynner vel å bli mindre plass, men litt usikker likevel. Er andregangs, men flere år siden sist, og klarer rett og slett ikke å huske dette fra forrige gang. I tillegg reiser mann og barn bort i noen dager, kjenner at det også er litt "skummelt" med tanke på om noe kan komme til å skje. Hva tror dere, er dette noe å ringe føden for, eller bør jeg bare se det litt an? Takker for svar :-)!
Gjest yrild Skrevet 18. februar 2012 #2 Skrevet 18. februar 2012 Jeg ville alltid ringt føden hvis jeg var usikker. Mye bedre å ringe en gang for mye enn en for lite :-) Sansynligvis er det ingenting :-)
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2012 #3 Skrevet 18. februar 2012 Ring føden om du er usikker. Selv husker jeg at jeg var plaget med en nerve som var i klem den siste mnd. Da fikk jeg slike rare smerter i lysken som var utrolig vonde, men de var verst når jeg sto oppreist, og ble bedre om jeg "løftet" magen litt..
Lykkelig_4♥♥♥♥ Skrevet 18. februar 2012 #4 Skrevet 18. februar 2012 Følg alltid magefølelsen din! Dersom du er i tvil, så ringer du føden med en gang!!!! Det er derfor de er der! Tro meg, der er de vant til mye, og ser ikke på det som noen bagatell...helt sikkert!!! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå