Anonym bruker Skrevet 18. februar 2012 #1 Skrevet 18. februar 2012 Noen tips til noe enkelt og godt jeg kan lage til meg selv til middag idag? =)
☆☆☆ Skrevet 18. februar 2012 #2 Skrevet 18. februar 2012 Merker at jeg lengter etter pasta med saus av blåmuggost..
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2012 #3 Skrevet 18. februar 2012 Da lager jeg biff og spaghetti med bernausesaus
Fire småtroll Skrevet 18. februar 2012 #4 Skrevet 18. februar 2012 Gidder aldri lage skikkelig middag bare til meg selv, antagelig hadde jeg spist en omelett og litt salat
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2012 #5 Skrevet 18. februar 2012 Her har jeg lagd hjemmelaget pizza til meg selv.og salat med bønnerog oliven.Nam nam.har mat i flere dager nå
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2012 #7 Skrevet 18. februar 2012 Reker med loff og majones:) Pasta alfredo med baguetter og salat Ostesmørbrød BLT med litt ekstra som kyllingfilet, avocado og basilikumolje.mmm
Love my kidz Skrevet 18. februar 2012 #8 Skrevet 18. februar 2012 Jeg lager alltid noe skikkelig og godt selv om jeg skal spise alene. Hva med gryterett, pizza eller pasta da? Svinestrimler med pomfri og peppersaus er også en favoritt hos meg selv
Hønemor30 Skrevet 18. februar 2012 #9 Skrevet 18. februar 2012 Jeg skal lage meg pizza med pesto,spekeskinke,sopp,løk og masse god ost på ;-) jeg er også aleine hjemme I morra skal vi ha ovnsstekt kyllingfilet med eplesaus, rotmos og asparges :-) Ellers er biffsnadder en slager da. Kjøper en biff og skjærer den opp i passe biter, steiker den med sopp,løk,paprika og det du måtte like, heller over litt fløte, har i pepper og litt brunost. Har salat og båtpoteter til. Kamskjell,reker,scampi Tja det var mine forslag for i dag Jo en til : Pasta med kylling,squash,løk,hvitløk etc og blåmuggostsaus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå