Gå til innhold

Erfaringer med Emmaljunga Edge Duo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har nå landet på at vi skal ha Edge Duo vognen fra Emmaljunga. Er fortsatt litt usikker.... Og tenker da mest på vekten. Det er jo en tung vogn, og med sportsunderstellet veier den 18-19 kg.

Jeg ønsker å høre litt fra dere som selv har hatt denne vognen.

Er dere fornøyd med vognen? Fordeler? Ulemper?

Mange som ikke har hatt denne vognen har meninger om den. Og de fleste sier da at de ikke valgte denne vognen fordi den var for stor og tung. Og at de da gikk for City Cross eller en mindre vogn. Jeg har derimot ikke hørt så mye negativt fra dere som har eller har hatt denne vognen.

Setter stor pris på tilbakemelding fra dere med brukererfaring :)

post-846637-0-76338600-1329578387_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

veldig fornøyd med vognen! har hatt den i bruk i 3 år, med to barn. Stødig og god, uansett vær. eneste ulempen er at den tar litt stor plass i bilen. Ville absolutt valgt denne vognen igjen.

Skrevet

Jeg har mondial duo, men de er jo tilnærmet like med samme valg når det gjelder understell. Er kjempefornøyd! Bare hatt den vognen til førstemann og nå skal andremann snart ta den i bruk :)

Skrevet

veldig fornøyd med vognen! har hatt den i bruk i 3 år, med to barn. Stødig og god, uansett vær. eneste ulempen er at den tar litt stor plass i bilen. Ville absolutt valgt denne vognen igjen.

Okey! Takk for svar. Godt å høre at du som har brukt vognen på 2 barn er så fornøyd da :)

Skrevet

Har brukt min i 2,5 år og skal snart brukes til nr to. Kjempefornøyd!

Store lufthjul gjør at den ikke er tung å trille. Jeg bruker ikke vogna i byen ettersom vi bor i bygd med skogen tett på. Ei venninne i oslo har samme vogn og tar både buss, trikk og bane. Ikke hørt annet enn at hun også er fornøyd. Brukt vogna til to.

Tar plass i bilen, men ville valgt den om igjen! :D

Skrevet

Super fornøyd med vognen!

Vi triller på asfalt, på senter, i skogen - ja, over alt!

Stor bag til baby og god sportsdel. Tre forskjellige sittestillinger og man kan "snu" håndtaket hvis du kjøper med sportsunderstell, kjekt hvis baby får solen i ansiktet!

Pluss for lufteluke forann sånn at man kan dekke over vogna uten at ungen blir kvelt ;)

Eneste vogna som passer for oss som er lange, alle andre sparker vi borti kurven under når vi går..

Minus- Tar stor plass i bilen. Har ny passat og den tar nesten hele bagasjen..

Skrevet

Jeg er kjempefornøyd.. :) Elsker vogna. Nå går jeg i ulendt terreng, turstier og asfalt, så da psser den perfekt. Syns og dne er god på vinterføre. God plass oppi bagvogn til baby og pose.

Ja, den er tung og den tar opp plass i bilen, men syns ikke det har vært noe problem her, men vi har en stor bil da, hadde problemer med å få vognen inn i gamle bilen vår som var en kombi ford focus.

Eneste negative er at den er litt stor og vanskelig å manøvre i trange butikker da, men ellers er den super.

Liker at bagvognen kommer med masse smarte løsninger som at det er en sånn plate man kan heise opp slik at babyen kan se, for noen ganger må det gjøres før anbefalt pga hylende baby som vil se mest mulig.. :P Lufteluker og vuggefunksjon.

Var ikke såå fornøyd med sportsvogndelen i begynnelsen, syns den var så stor og åpen, men nå syns jeg den er helt grei. :)

Skrevet

Jeg elsker denne vogna, og hadde kjøpt samme igjen ;)

Skrevet

vi har hatt den vogna i snart 2år å er super fornøyd. har den med sportsunderstell! den er den kjempe god å trille på all slags føre,den beste jeg har trillet på vinter føre.. skal bruke den til baby nr.2 som kommer i mai,å gleder med stort til å bruke bagen igjen:) syns den er helt helt fantastisk..å den fineste bagvogna;)

ja det er en stor å tung vogn,men det har aldri vært nå problem for oss.. vi har en audi a6,å får plass til både den å scooteren til emmaljunga i bagasjerommet:) ville uten tvil valgt den vogna vist vi måtte kjøpe ny denne gangen:)

Skrevet

Takk for tilbakemelding alle sammen. Nå er jeg ikke i tvil lenger ;) Jeg går for denne vognen. Nå gjelder det bare å velge farge. Og best av alt; svigemor skal betale den for oss :D

Skrevet

Vi har også Emmaljunga Mondial og er veldig fornøyde.

Den er unektelig stor og tung når man skal ha den inn i bilen - men det går fint synes vi.

Synes den er lett og fin å trille - bare å passe på at dekkene er fulle av luft, blir dekkene litt slappe er den plutselig litt tyngre å trille.

Klart ikke den beste vogna å trille på kjøpesenter og i trange butikker, men heldigvis er det ikke der vi triller mest ;) På asfalt, på snø, på grusveier, i skogen - overalt kommer du frem. Det er god plass til babyen og de kan bruke bagen lenge. Snuppa mi brukte bagdelen til hun var 8 mnd med vinterpose i :)

Nå kommer nr. 2 og jeg gleder meg til å bruke den til henne og. Synes vogna er nyyyydelig med bagdelen på. Vi har den i mørkblå:)

Godt vognvalg synes jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...