Anonym bruker Skrevet 18. februar 2012 #1 Skrevet 18. februar 2012 Dere som har erfaring med Reflexdresser... kjøpte nettopp en parkedress uten for, type Reflex parkdress, men ble litt usikker nå... Er disse dressene lange eller korte i ryggen?? Jeg trenger en med lang rygg...
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2012 #2 Skrevet 18. februar 2012 Før(for flere år siden) var de korte i ryggen. Nesten så korte at det var et problem. Jeg jobbet i Reflexbutikk den gang, og jeg mener vi rapporterte inn til de at de burde gjøre noe med rygglengden på dressene. Om det faktisk ble gjort skal jeg ikke si. Jeg har 2 Reflexdresser til gutten min og den ene, en vinterdress, virker kanskje litt kort. Hvertfall sammenlignet med Reima.
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 18. februar 2012 #3 Skrevet 18. februar 2012 Mine barn hadde reflex dress i fjor, regndress med for og de var mye kortere i ryggen enn reima dressene de har nå..
3 er nok! Skrevet 18. februar 2012 #4 Skrevet 18. februar 2012 Anser min datter for å ha en normalt lang rygg, og jeg har faktisk tidligere tenkt at reflex dressen hennes er kort i ryggen. Det har blitt til at vi bare har brukt reima istedenfor. Da er det kanskje et problem med dressene da, iom at fler har lagt merke til det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå