Anonym bruker Skrevet 18. februar 2012 #1 Skrevet 18. februar 2012 Skal å handle snart og har en pakke med karbonadedeig i skapet så tenkte lage noe av den. Tips mottas med stor takk. Hadde lyst prøve noe annet enn spagetti, taco eller den vanlige pizzaen vår;)
Gjest Hercule Poirot Skrevet 18. februar 2012 #2 Skrevet 18. februar 2012 Lag karbonader da vel! Hjemmelagede karbonader er kjempegodt!
Ulldott Skrevet 18. februar 2012 #3 Skrevet 18. februar 2012 Hjemmelagde hamburgere med aioli er knallgodt!
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2012 #6 Skrevet 18. februar 2012 Bruker karbonadedeig i all "farsemat" jeg, lasagne, kjøttkaker, karbonader, gryteretter, pytt-i-panne, kjøttboller osv osv.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2012 #7 Skrevet 18. februar 2012 Takk for svar:) Hjemmelagede hamburgere tror jeg jammen det blir. Til siste innlegg: jeg bruker også bare karbonadedeig. Klarer ikke kjøttdeig.
☆☆☆ Skrevet 18. februar 2012 #8 Skrevet 18. februar 2012 Jeg bruker kjøttdeig til en eneste ting, og det er kjøttkaker. De trenger litt fett for å bli gode. Ellers bruker vi utelukkende karbonadedeig, jeg mister apetitten av det fettet som legger seg rundt kjøttdeigen. Svinekjøttdeigen er ikke like ekkel, den bruker jeg gjerne til taco, for eksempel. Men vanlig kjøttdeig er æsj, jeg greier ikke å skjønne hvorfor den selger så godt
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2012 #9 Skrevet 18. februar 2012 Jeg skal blande en pakke karbonadedeig og en pakke svinekjøttdeig og lage hjemmelagede hamburgere i dag. En pk. blir for lite til hele familien og føler at de blir saftigere når jeg blander disse to. Var jenta på 6 år som har ønsket hjemmelagede hamburgere i dag
Gjest Miryks Skrevet 18. februar 2012 #10 Skrevet 18. februar 2012 .......i can't help it. Hva faen? "Hva lage?" Glemte du å legge inn "kan jeg" midt i setningen eller? Jeg er verken gravid, hormonell eller har en dårlig dag, men slike feil setter i gang brekninger og twitchinger i øyekroken hos meg.
Gjest Miryks Skrevet 18. februar 2012 #13 Skrevet 18. februar 2012 PRobert, mente du ROLF? Er det en annen bruker her inne?
bobbelfru Skrevet 18. februar 2012 #14 Skrevet 18. februar 2012 Har ikke noe problemer med verken kjøttdeig eller karbonadeig. Svinekjøttdeigen synes jeg blir for tørr. Kylligkjøttdeigen liker jeg godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå