Gå til innhold

Noen her som bruker Kettlebells?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere merket noe fremgang? Lyst til å sette meg inn i hvordan å bruke de. Er dere frelst? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Jeg har ikke lyst på store muskler. Syns ikke det er pent på jenter

Skrevet

Det er der jenter tenker feil! Man trenger ikke å få store muskler av å trene styrke. Det er lettere for gutter å bygge muskler.

Syns du ikke at det ser pent ut med definerte muskler og en trent kropp på jenter?

Skrevet

Det er der jenter tenker feil! Man trenger ikke å få store muskler av å trene styrke. Det er lettere for gutter å bygge muskler.

Syns du ikke at det ser pent ut med definerte muskler og en trent kropp på jenter?

 

Kettlebells er kun for å bygge muskler. Det er det de er designet til å gjøre ig formålet med å bruke dem er å få størst mulig muskler på kortest mulig tid.

Har lite med vanlig styrketrening og en fin trent kropp å gjøre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...